Mimpi Merapuk


Gila kentang mimpi aku skrg ni. Makin merepek repek mcm goreng kerepek dh haa ==" Oke, mula aku mimpi aku couple dgn beck, member poli. Mamat ni dhla handsome, adore jugak dulu :P HAHA. Camne tah bole mimpi dea. Maybe aku rindu dea kot, yelahh dh lama tk jumpa. Last pon time aku turun poli bulan April aritu. Then cukup dgn beck, aku bangun coz nk tetencin HAHAHAHA. Baik, continue tido balik. Nahhh aku mimpi couple dgn didi AF plak. WTF? ahaha gelabah sial mimpi tu. Yng paling tk bole blah, dlm mimpi tu ada 3 org budak laki kena tetak kt leher. Depan mata aku wehh. Sumpah mcm real! Aku nanges bebetol plak kot! Mimpi tu mcm tahhh. Aku rasa bersalah gila sampai skrg ni coz pasal aku, bebudak tu kena tetak :'( Eventho it juz mimpi pon, tapi aku mmg bersalah and kesal coz biarkan derang kena tetak. Oke, tk kesah lah. Yng penting aku dapat peluk didi yeehaaa HAHAHA :D wehh mimpi, aku nk mimpi peluk naim plak can can? xD Harap tertunai HAHA byet!


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot