Nightmares :'(

Persoalan demi persoalan menghantui kotak fikiran aku buat masa ini. Aku bingung, aku rimas, aku penat! Knp mesti aku lalui detik2 tu?! Apa yng kau cuba sampaikn sebenarnya?! Knp perlu DIA yng selalu hadir dlm mimpi bodoh ni?! Tolong tunjukkn aku maksud kau, wahai mimpi! Aku letih dgn kau! Kau buat aku susah hati, huru hara. Apa ni?! Haishhh. Setiap kali mimpi, jalan cerita mesti sama. Sang kekasih tinggalkn aku tanpa aku rela melepasknnya. Bkn sekali dua mcm ni. Berkali kali. Dan berkali kali jugak aku cuba untk mencari maksud mimpi tu. Tp tiada jawapan. Yeahhh, bila aku mengadu pasal mimpi, mesti ada yng kata 'Ahh sudahlah. Jgn pikir sgt. Mimpi tu mainan tido' Tp ni bkn mainan lg dh. Ni dh mcm !@#$%^&* =.=" Erghhh! Kadang2 aku rasa mcm tknak tido, tknak lelapkn mata sesaat pon. Takot mimpi tu dtg lg. Ahh mustahil aku tk tido! Pagi petang siang malam aku bekerja. Penat lelah yng tk tertanggung ni buat aku mengantuk dan zZzZz. Masa tu, mula mimpi yng bukan2. Hmph -,- Dan, time tu jugak, kiamat berlaku. Aku mula berlari kesana kemari. Carik tempat yng aku rasa bole selamatkn aku dari d baham bumi. Wehh aku nk lari mana?! Kiamat tahu kiamat! Mana je nk lari?! Haih. Aku mimpi pasal kiamat ni pon dh berpuluh kali. Kenapa?! Mungkin ini salah satu petunjuk dari Allah supaya aku sedar akan kesilapanku dan membuka pintu hati untk bertaubat? Yng pasti, ada hikmah d sebalik mimpi ini. Ya, pasti!

Dan selasa lepas, time aku tggu bas nk balik rumah. Aku tggu dpn ESSO. Oke fine. Then tk lama lepas tu, aku tepandang sesusuk tubuh sang pria parking untk isi minyak menghadap aku. Anddddd WTF?! Muka dea mirip naim! Yeah yeah, sama! Apa ni?! Oke, aku curik2 pandang dea, gelagat dea, cara dea. Sumpah! Saling tk tumpah mcm naim! Aku terasa mcm nk pegi lebih dekat dgn dea. Dgn cara tu aku bole teliti segala tindak tanduk dea, mungkin? Ohhh lupa! Naim bkn kt KL, dea kt N9. Tapi ... tu siapa?! And and myvi tu! Buat aku terkenang semua plan naim masa dlm kete dea aritu. Dea pena luahkan, bila dea dh jd police nanti, dea nk tukar myvi. GOSHHH! Knp semua mcm sama?! Atau ini hanya kebetulan saja?! Hahhh baru aku perasan. Tinggi, skin colour, hair cutting and body shape that guy ponnn! Sejibik mcm naim! Erghhh! Tension sumpah! Tp bezanya, aku tgk sang pria neh agak *skema :P HAHAHAHA sooo, oke! Hes not my cintahati. Nahhh! Tk belambak plak cewek2 kt dlm myvi tuh! Ohh itu satu lg bezanya dea dgn naim :) Hehh. Naim tk pena bwk cewek sampai mampat kete camtu. HAHAHAHA. 2 3 org tu pena la kot. Oke, aku jeles! So, tukar topic -,-

Kehadiran laki tu sedikit sebanyak hilangkn rindu aku ni kt naim. Yelahh, dh nk masok 2 months tk dpt nk menatap mata ke mata, muka ke muka, bibir ke bibir (ceihh ceih! dh dh la tu eyda, tkyah nk berdramatis kt sini HAHA) Oke, aku plan 20 June ni aku nk pegi N9. Jenguk dea kt perantauan tu. Hopefully menjadi la. Coz dh berabad aku plan nk pegi, but still mcm hareyy tk pegi2 bhaha :D Ehh, pasal mimpi tuh! Apa yng perlu aku buat?! Abggg, betul ke naim sayangkn adeq mcm yng abg ckp tu? Betul ke naim tkde girl lain? Betul ke? Tp mimpi tu?! Oke, dga ckp abg. Adeq trust naim, so adeq tk bole pikir bukan2 pasal dea. Betul kn abg? :)


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot