Frustrated


Erghhh! Aku FAILED?! Sialan! If aku d beri sedikit lg masa, mesti lulus punya. Hwaaa :( Terasa macam give up and malas pegi dah! Adoyy. Korang mesti tk paham apa yng aku tga cte ni en? HAHA. Tkde, semalam aku pegi test JPJ. Hmph. Aku FAILED :( Jalanraya lulus, bukit not bad, nahhh parking ni haa meng-FAILED-kan aku. GrrrROAR! Sakitnya hati tk terkata dah neh :( Maybe coz aku yakin aku bole PASS atlast FAILED yng aku dapat. Hukk. Ada tk negara mana mana yng tk perlukan driving license? Aku nak pegi sana je. Malas dh aku buang duit pegi repeat test apa sume. Dhla skali failed, kena bayar RM150. Gila ahh, melayang wehhh! Memang bukan duit aku, duit parents. Tapi aku terasa macam menyusahkan derang plak. Hesh. Kenapa la? Member aku siap bole pujuk JPJ tu lagi kasi lulus. Untung lah JPJ tu jantan, gatal plak. Aku ni JPJ betina, susah nk makan pujuk. Ohh tidakkk! Tension teramat! Dhla company driving aku tu buat hal. Macam pundeq! Customer service terok gila! Nyesal aku amek kt company tu. Dh tu, ada seko minah ni plak, bajet cun. Wehh muka kau kalau cun pon, perangai macam babi, tk kemana lahhh! Kau nk tgk business parents kau tu musnah? Aku bole je buat. Hasut sume jangan amek lesen kt company kau tu. Gila babi punya terok! Aku tunggu bapak aku balik dari italy je ni, then kau tgk la naseb kau :) FUCK! Hwaaa.

Im sooooo frustrateddddd!

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot