Fuck The Hell Up!


Lagi kes kena kacau dgn number yng tk d kenali. Bodoh! Tkde keje lain ke bingai?! As usual, aku show off number korang besar punyerr kasi korang bangga sikit :) Haram jadah!

0129720280 - Barua

0172663672 - Sialan

Oke, yng barua and sialan tu nama depa aku save kt dalam phone aku neh HAHA. Comel kn? Yeahh i know HAHA :D Yng paling buat aku shock, si barua ni send aku pix. Oke fine, ingatkan pix dea lah kn. Nak jugak aku bahan membahan. Perghhh! Guess what?! Pix aku kottt. WTF?! Mana dea dapat pix aku tu? Erghhh! Sumpah tension gila. Aku dh cuak, teros ngadu kat A (not a real name). Then dea mintak number bullshit tu. Aku pon bagi lah kn. Nahhh, dea call suro jangan kacau aku lagi. And dea menyamar jadi bf aku :) Thanks syg! Tk terbalas budi baik you awhh hee. After A call tu, dea pon mcm mintak maaf coz kacau kacau ape sume en. Bhaha. Tahu takot :P Kacau lah lagiii. Kacau la. Kacau la :P HAHAHA

P/S: Korang jangan salah paham pasal A tu. Yelah, bf aku jauhkn, so i really need someone else untk jaga and backup aku. Thats all. No love, No scandal. Hes juz a good friend for me :) Thank again A :)


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot