im crying all alone

Since ahad lepas, since aku tahu kebenaran, aku tak henti henti nanges. Aku terasa macam kenapa mesti macam ni? Selama ni aku bangga! Ye, aku ulang, AKU BANGGA! Tapi, bila mama dah btau kebenaran, hancur luluh hati aku. Sumpah! Maa, kenapa mesti macam ni? Kenapa? Eyda tahu, mama amek masa yng lama tuk nak explain pasal ni. Tapi eyda macam tak bole terima. Memang eyda tahu, ni bukan salah mama, bukan salah abah. Ye, tu eyda tahu and pasti. Mama and abah baik. Sumpah, ikhlas! Even abah selalu marah marah, eyda tahu hati dea baik sangat sangat. Marah sebab sayang. Mama selalu cakap camtu kan :') Bila tingat balik apa yng mama cite tu, sumpah jadi sebak. Kesian mama and abah, jadi mangsa si tua tu. Tktahu kenapa, since mama cte pasal tu, eyda jadi meluat yng amat amat kt si tua. Memang tk baik eyda cakap macam ni, tapi dea dh buat mama merana, abah menderita, eyda lagi. Kenapa still lagi ada orang camtu kt dunia ni? Eyda mintak sangat pintu hati taubat dea tebukak. Yng sudah tu sudah laa. Jangan menambah dosa lagi. Patot la, arwah tokwan and tok ibu macam tak suka eyda. Lebihkan cucu yng lain, berbanding eyda. Tapi syukur eyda still ada tokwan and maktok yng sayangkan eyda till now. Kn mama? :') And patotlah, bila eyda kua lepak dgn mbr, balik malam sikit, abah and mama mesti bebel. Bebel bukannya apa, sebab risau jadi pape kt aku. Tu tanda sayang kn? Alhamdulillah, aku still jaga maruah aku, mama, abah and family. Aku taknak sikit pon maruah and hati mereka tercalar. Biar hati aku hancur remuk, tapi mereka, JANGAN! Aku taknak dah. Aku nak berubah. Ye, aku ni tak baik mana. So, AKU NAK BERUBAH. Aku repeat, AKU NAK BERUBAH! Dari buruk, jadi baik. Dari bodoh, jadi pandai. Dari malas, jadi rajin. Dari manja, jadi tabah. Dari lembik, jadi kuat. Tapi, yng pasti, aku tk boleh ubah yng satu ni. Apa ya?! Dari huduh, jadi cantik. HAHAHA. Serious! Aku tk boleh nak ubah yng tu. Maaf! :(

p/s : Mama abah, eyda sayang mama and abah. I cant live my life without you. ILOVEYOU mama abah!

*current mood : cryinggg :'(


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot