Shoot

Bang bang! Aku mcm nk shoot muka 2 org neh. Sangat sangat serabotkn hidup aku! BANGGG! Ehh tk mati lagi?! Liat nyawa betol neh! Bang bang bang! Haaa tk mati pon, atleast koma la kn HAHAHA. Bengang siakk! Tk puas hati apa kau ni? Aku mntk nasihat, yng kau bagi madah celaka kn? Pepoyo mcm kau bagos gila, padahal kau pon sama DUA KALI LIMA! Kekadang rasa mcm 'paku dulang paku serpih' plak kau ni. Gila tk sedar diri! Nk compare kau dgn aku, aku jaooo lebih baik dr kau. Yeahh, trust me readers! Bukan nk perasan, tapi kenyataan. Nk tahu kenapa? Biarlah rahsia. Tknak aibkan org, coz aku stil ingt tuhan. Yeahh, Allah yng Maha Mengetahui :) So, biarkan sume ni DIA yng tentukan. Aku tahu aku pon tk sebagos mana. Aku pon still belum mengerti kenapa mesti sume ni terjadi. Aku juga baru bertaktih untk mengenal erti kehidupan. Bimbing aku ke jalan yng benar yeah kengkawan! Terima kasih :) Berbalik pada tajuk, tolong lah sedar diri sikit. Jangan tahu nk hentam org je, kau tu pon terkontang kanteng carik arah hidup. Haih. Please, jangan nk jalang sana sini. Kita hidup kt dunia ni hanya sementara. Aku juz bole tego but diri kau sendiri yng bole cuba berubah. And thanks lah coz dh byk bagi nasihat yng men-DOWN-kn aku. Thanks alottt! ♥


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot