Sometimes


Aku rasa cinta aku kat kau makin pudar, sometimes.
Aku rasa mcm aku bersendirian, sometimes.
Aku rasa aku dah single, sometimes.
Aku rasa mcm kau dgn aku tkkan kekal lama, sometimes.

WHY?!

Penat lah mcm ni. Aku perlu bagi ruang tuk diri aku berfikir, maybe. Coz before this aku selalu buat decisions without fikir baik buruk and atlast, menyesal tk ingat. Susahnya menjadi AKU. Aku tk reti nak buat keputusan tuk diri sendiri. Tktahu knp. Tapi itulah, AKU. Sering memerlukan member tuk bantu settlekan probs aku. Pelik kn? Walhal usia aku sekarang dah 20 tahun. Masih lagi perlukan orang lain. Hmph. Aku terlalu d manjakan mama and abah maybe, sampaikan semua benda pon mesti mintak pandangan orang. And mulai detik ni, aku janji tuk cuba settlekan all of this thingy sendiri. Tknak aku kusutkan kepala mereka. Yeah! Aku jugak tknak d manjakan mcm sebelum ni. Susah senang biar aku sendiri tanggung, tkde nk susahkan sesape :) Hope aku dapat kotakan semua janji janji aku ni.


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot