Tiada Life (!)


Well, aku terasa macam tkde life je ni weyyy!! Apa sudah jadi dengan life aku yng sebelum ni?! Haih. Duk poli je, mula rasa macam "aku hidup ke mati ni?" babinyeee lahaii. 24hours study study study *yng percaye :P HAHA. Tapi serious dol, bengang gila kot dengan assignment belambak belunggok ni then digaulkan lagi dengan mini project sehingga sebati. Hwaaa nanges nyahh :'( Gila rasa macam nak benti je poli ni. Penat kott. Give up gila. Naseb laa family, si dia and memember ada support aku kasi abes ini sem, kasi gorenggggg! Sabar jelah nokk ye. Now, otak aku pon tga serabot serabai kacau bilau mundar mandir *motiffffffffff??? HAHAHAHA. Challow dulu bro. Later update lg hee. Daaaaaa :))

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot