ARGHHH!

Ke-TENSION-an melanda! =.=" Bila dekat poli, tehegeh² nak balik ruma, konon macam banyak sangat plan nak buat. Bila dah ada kat ruma, haram hape pon takde plan T.T Gila punya bosan kalau hari² mendatang pon kena hadap camni. Tapi tapi, atas belas kasihan mama and abah, dapat jugak laa aku release tension bercuti sakan. Yayyyyyyy! Hip hip hooreyyy :P Kat mana? Haaa, tu yng perlu kte gali korek² ye kengkawan HAHA. Okay, stop buat lawak bodoh =__=" Di sini lah percutian kami sekeluarga esok ;
Alkisahnye, abah aku ada family day dekat Port DICKson *HAHA celaka je capslock and highlight kat DICK tu* :D Patu mama pon ajak laa aku en coz aku asyik tension je pikir pasal final aritu tk dapat jawab hmph T__T Sedih sangat! Mula macam 'Ahhh! PD? Ada apa dengan PD? Macam tk best je' Tapi bila mama cakap 1 tempat keje abah aku pegi, means yng bujang trantangtang pon mesti laa ada en en? :P Teros laju je 'Mamaaaaaaaaa nakkkkkkk!' HAHA. Gila gatal aku ni. Alahhh bukan nak menggatal ke hape, sekadar mencuci mata sopan cakap en HAHAHA. Bukan senang nak dapat rasa saat² camni. Teheee. Tapi yng tk bestnye, aku tkde kawan la plak kt sana nanti. Makcik aku yng sorang tu tktau laa jadi pegi ke tk. If dea pegi, best jugak coz dea ada camera nikon tu, bole photoshoot sikit kt sana nanti ngeee ^__^ 'Makcikkkkkkkk, tolong pergiiiiiiiiiiiii yah?! Eyda bosan kot tkde kawan esok' :( Tkpe tkpe, camera phone aku pon kualitinya memberangsangkan jugak. Bole laa kot setakat nak snap pix patu upload kat FACEBOOK and belog ni :) Aku nak sangat lepak-ing dengan memember kat PD tu. Mesti best kn? :|

Tapi kan, tk salah aku la, aku pena terbaca kt OHTIDAK.COM pasal kat PD ada ikan joshhh *bak kata youngest sis aku* :D kn? Korang pena dengar tk? Patu siap ada pix lagi. Ni dea pix kaki kena geget dengan ikan josh tu ;
Eei, gerunnn =.= So, if aku mandi kt laut, korang rasa selamat tk untuk aku? Ke aku patot mandi kt sini je ;
HAHAHA. Lagi selamat ye dok? Aman dan damai je mandi sini. Tkdela nak takot josh datang menyerang ke hape en :P

P/S : Weyy HIM && EYRA, nanti kte plan bercuti PD mau? Mau ka tkmau? :P Macam function je dol. Dari pegi Pulang Pangkor tu, dh macam SUCKSSS! Kenangan pahit dalam hidup T__T

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot