CONTEST : I ♥ MY MOM

Nahhhh! Aku join contest CIK FATIN (aku pon tak kenal dea) setelah d tag oleh CIK FARAH kte ye :) Alaaa, banyak la pix² bersama mama tercinta ni. Nak bagi 2 bole? Pilih laa yng mana okay hee :B
Bercerita pasal hadiah, aku pena hadiahkan mama sekali je seumo hidup =.=" Tu pon masa form 2 or 3 tk silap aku laa HAHA. Aku juz bagi perfume dalam kaca bentuk bunga, dulu² time skola selalu jual bende tu HAHA. Then balik dengan bangga pegi kat mama bagi present, wish and kiss pipi mama. Yayy! Sekarang ni juz wish je. Ekonomi merosot =.=! Sorry mama. Hmph, papepon eyda cinta bangat sama mama! Teringin nak belikan jam tangan, tunggu lah dah berduit sikit nanti :)

Okay, now time untuk tag 3 member. Aaaaa, aku tag mereka ni ;


Tarikh Tutup Penyertaan : 30 Nov 2010
Syarat² penyertaan sila lihat d belog CIK FATIN :)


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot