LOVE MODE

Wee. Menggedik jup :P Hehh ngee. Tkdela, tadi gado² dgn si dia intan berlian tu. Patu nanges² HAHAHA. Gila tk bole blah kot. Gado sebab benda kecik je pon. Then supersaver, konon nak call dea. Patu bole plak gado en. So, aku pon call la eyra darling ni. Ngadu ngadu bla bla bla. Jakgi si dia ni bole plak call. *Waiting...* HAHAHAHA. Aku memang mengharap sgt dea call time *Waiting...* tu actually :P Jahat gila aku ni HAHA. Then mula laa dea meset tny on call dgn jantan mana ape sume. Aku still teroskan gayot with eyra. Jakgi dea bole plak misscall eyra HAHAHA. Adehh! Baru nak bikin dea jeles and sakit hati, terkantoi sudaaa =.=" Plan tk menjadi plak. Okay, dah settle dgn eyra, aku call dea balik. Aaaaa dea dah start potpet potpet. Tk sukaaaaaaaaaaa *tutup telinga :P* Then masing² dah luahkan perasaan yng dah lama terperap d kalbu ni, ktorg pon kembali normal seperti sediakala :) Dea bole plak cakap manje² padahal hati gua still berapi lg ni. Haishh. Sabo jelah. Naseb kau buat ape pon comel d mata aku ni. If not, memang dah lama makan kaki itik aku free of charge :P HAHA. Itik? Apa? Itik?! Memang kena sangat la dgn kau kn sayang ucukk acam? HAHA. Windu deaa si itik quack² ;
Wahhh! Jelita sungguh gerangan si intan berlian ni? Anak sapo la ni? Phewwitt! Mau ngorat bole? Hikk. Loveyou beyy! Ummuahx! XOXO
Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot