TAG FROM MOY SAM'S

Okay, kali ni kali kedua paparazzi kte cik Moyy♥ telah meng-tag saya :) Weyy bangga bangga* HAHAHA gelabah tahi la kau ni eyda :P Baik lah, ni award yng aku dapat :)
Then, aku perlu menjawab soalan² yng telah d kemukakan. Adehh! Lemah betol aku bab² nak menjawab soalan ni HAHA. Okay, soalan dea berbunyi begini ;

1) http://moysams.blogspot.com/ dimata kalian? (blog aku ler tu , sila blogwalking if sudi)
Aaaaa! Ni belog cik Moyy kte :) Sangat² adore belog you okay syg! Sumpah cantik PLUS kretif PLUS comel! Dea jenis tk kedekut ilmu. If korang nak dea ajar something, dea kasi tuto kt korang. Terbaik kan? Hee.

2) nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
Nama belog aku, eyda's bloggie. Knp? Dah belog aku, tkkan nak tarok nama orang lain kot HAHAHA :D

3) nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
URL? eydaeydottt.blogspot.com :) Eyda tu nama aku la kan. Eydot tu pulak datangnye bila budak myspace aku main bantai je panggil eydot =.=" Nyirap siakk time tu. But sekarang macam cinta dengan ini nama pulak kan :P

4) apakah method dalam penulisan blog anda.
Method pulak dahhh. Aaaaa aku juz tulis apa yng aku rasa nak tulis. Luahan perasaan aa senang cte en. Belog ni jugak tempat aku nak lepaskan geram aku kat sesape pon yng menjadi nafsu amarah ni :P

5) apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak. (kadang-kadang blog sendiri cantik tp.merendahkan diri)
Erkk? Mesti laa jeles weyyy! Belog aku yng sekarang ni pon dah macam haram je tengok. Haih. Tingin kot nak belog yng gempak² :( Kena banyak blaja ni :P

6) bilakah blog anda diwujudkan.
Ammm tk silap aku, tahun lepas bulan 12 kot. Ehh yeke? Yelah kot en. HAHA tk ingat laaa =.="

7) siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda.
Adoyy! Sape eh? Humang haih! Tk ingat laaa. Opah eyqa ke sape tah la =.="

8) sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini.


Korang² yng d tag, sila jawab soalan ni ye :P


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot