WHY?

CRYING MODE (!)
Kenapa awak sanggup buat saya macam ni? Awak dah janji taknak buat benda yng saya tak suka kan? Tapi kenapa awak buat jugak? Kenapa awak suka melayan pompuan lain? Saya ni tak cukup lagi ke buat awak? Saya pegang janji saya, kenapa awak tak boleh pegang janji awak? Saya dah btau saya BENCI awak melayan pompuan lain, tapi awak buat jugak kan? Awak anggap saya ni apa? Pompuan simpanan awak ke? Senang sangat awak nak melayan pompuan lain. Ohh sebab bagi awak, saya ni tak sempurna kan? :') Pastu kenapa tak tinggal je? Sampai bila saya nak bertahan dengan perangai haram J awak tu? Saya ni manusia, ada hati and perasaan. Kenapa awak tak boleh nak jaga hati and perasaan saya macam saya jaga hati and perasaan awak? Susah sangat ke? Kalau susah, kenapa saya boleh je buat? Awak tahu tak, saya dah banyak kali makan hati dengan awak? Awak tahu tak saya dah banyak kali bersabar dengan kerenah awak? Awak tahu tak saya dah mula tawar hati dengan awak? Okayy, kalau awak memang NAK SANGAT pompuan tu join awak, SILAKAN. Tapi, tinggalkan saya dulu, baru awak boleh pergi meninggal dengan dea :') Awak memang betol² menguji tahap kesabaran saya! And now, awak boleh pergi berambos!
NOTA KECIL : Hati saya terluka bila awak buat saya macam ni. Terima kasih awak. Awak memang terbaik dalam hidup saya. Tapi saya dah cukup penat nak teruskan permainan yng awak cipta ni. Im GIVE UP, you WIN. *Crying* T__T

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot