Contest Gambar Paling Chill

Hell-O you ollsssssss :P Entry kali ni pasal contest yng telah d tagg oleh CIK FARAH :) Ohh, actually aku dah serik join contest. Wahh! Serik? Kenapa? Bagaimana? Bila? Okayy dah dah enough! :P Tkdela, aku pena join contest sblm ni, tp langsung tk d iktiraf. Wuu wuu. Mcm syioq sendiri pulak en you ollsssssssss! Haih. Okay, contest ni d anjurkan oleh HUTAN KABUT, hye cik hutan kabuttttttt :D *menggelabah betol aku =.=" Adehh! Jom settlekan tagg ni :)
Kt atas ni banner contest tu. Click pada pix, utk korg nk tahu syarat selanjutnya :) Now, aku nk tarok pix yng nk d pertaruhkan (betol ke bm aku ni? HAHA). Jeng jengg jenggg! :P
Taraaaaaaaaaaaaaa :)
Tagline : Kami leklek cooool jeeee, anda? :P
Favourite colour : PURPLE ofcourse! :)

Saya mahu tag mereka :
HIM

Tarikh Tutup Penyertaan : 31 December 2010
Syarat² Penyertaan sila terjah d belog CIK HUTAN KABUT :)


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

2 comments:

  1. alamak..sangat menarik la gambar nih..haha...

    neway thanks for join..folo anda balik :P

    ReplyDelete

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot