Finally

Tengok laa header saya tengok laa tengok laa, BURUK kan? Grrh! HAHA. Sorry laa, ni percubaan pertama eyda buat header ni sendiri. Nak suro orang lain buat, malu lah ^^' Bak kaya MOY SAM'S *Usaha tangga kejayaan cik kak. Jangan malas* Adeyy! HAHA. Kena setepek dengan si mulot murai tu =.=" Okayy, eyda pon cuba laa buat sendiri dari pukul 11.30pm tadi, and setelah mengambil masa 4jam lamanya, hasilnya ialah header kat atas tu :P Hee. Mesti hati korang terdetik 'minah ni buat header kemain lama lagi, tapi tak gahh mana pon'. Ye ye, eyda ngaku header kat atas tu tak cantik. Maafin saya yah? Saya budak baru belajar ngee :B Baik lah, sekarang mata pon dah tunggu masa nak lelap je ni. Tido dulu. Ataaaa~
NOTA KECIL : Ada masa nanti eyda buat header baru. Buat masa ni, pakai header buruk ni dulu ^^'

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

2 comments:

  1. yank! chantek je kaw nyer header 2.. alolllololoo merendah dri konon HAHA t ley jdi sifu aku okehhh! neway chantek la wey!

    ReplyDelete
  2. panjang : ahaha simple je header aku tu. tk terror lg weyy. aku tgk header blogger lain gila gempak wa ckp lu derr HAHA

    ReplyDelete

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot