Jiwa Kacau

Okayy, memandangkan aku skrg mengalami masalah senggugut yng berleluasa (ecehh ayat), mood aku arini agak tingtong. JIWA KACAU wa cakap lu. Haishhh! Masing² nak carik gaduh arini jugak. Korang boleh tk postpone gaduh time mood aku tengah okay? Dahla aku tengah menahan perit, korang pon nak carik point arini jugak la kan. Mmg bikin gua serabot bhaii. Duhh! Yng superman aku pon arini jugak laa dea nak buat hal. Ada je benda tk kena. Saya tahu laa awat penat bekerja, tapi perlu ke nak marah² saya? Perangai awak pon makin hari makin berubah. Penat betol nak melayan awak ni. Sehari tk gaduh tk sah! Cakap pon keje nak sindir². Pffttttt!

Tkpela awak, saya pon malas nak cakap banyak. Saya tknak runsingkan kepala awak. Saya AWAYY jelah. Saya tahu awak mmg tunggu je saat² ni bukan? Okayy, saya lepaskan awak. Ini bukan kehendak saya, tapi AWAK. If one day, awak perlukan saya di sisi awak, carilah saya. Saya sentiasa tunggu awak bawak saya balik bersama. Saya tknak lelaki lain melainkan awak. Awak terbaik untuk saya. Swear!
Andai kata ini penghujung untuk hubungan kte ni, saya juz nak btau awak, saya sayangkan awak, saya cintakan awak selamanya! Awak satu²nya, tiada dua. I'll try my best to live my life without you by my side. I know its hard for me to deal with it but, trust me I WILL! Satu je yng saya tkkan buat. Saya tkkan lupakan awak sampai bila². NEVER! And thanks for being my bittersweet love. Sooo appreciate it. Goodbye my loveydovey T__T (crying all alone)
Broken Heart,
Eyda

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot