Nak Mati Ke?!

HOIIIII!

Mulut kau boleh bercerita benda baik tak? Keje nak mengutuk aku je apahal? Aku ada carik gaduh dengan kau ke? Ke kau tu meroyan laki pujaan kau benci kau? And perlu ke kau burukkan aku kat semua orang? Bila aku tanya haritu, kau berdalih. Stock nak suci je. Tak puas hati, sini ahh! Cakap depan-depan! Takyah nak STALK belog aku, patu kecoh kat semua orang suruh baca belog aku ni. Belog aku, sukati aku ahh nak cerita apa pon. Tak suka? Pegi lantak ahh! Heran pulak aku? Serious pelik dengan kau ni. Time message nak settle haritu takde pulak kau nak ngumpat mengata. Cakap elok je. Bila aku pon stop bercakap pasal kau, kau pulak tak henti-henti bercakap pasal aku. Haihhh. Ubah-ubah laa perangai tu sikit. Nama pon LECTURER, umur pon dah 23 tahun kan? Takyah nak berperangai budak mentah sangat lah. Even kau tu kampungan (kenyataan), jangan nak kolot sangat boleh? Keje menambah dosa je, bila pahala nak bertambah? Duhhh! Please lah. Jangan sampai aku turun Kajang tu, sudah. Aku bukan tak berani nak turun sana kan. Cuma sebelum ni ada orang halang je. Please eh? Minds your every single words! Mentang-mentang kau tahu someone ni tak suka aku, kemain lagi kau api-apikan dea nak buat dea benci aku sama. Choyyy! Baik dengan akak, boleh dapat adeq laa cerita dea? HAHAHAHA. Kasihan sungguh! Jangan sampai aku bukak cerita kau kutuk si akak tu sudah lah eh? Sementara hati and mulut aku ni tengah suci sesuci lebaran ni, jangan bikin aku jadi batu api. Boleh kan? Mulut kau tu kasi doa zikir banyak-banyak.
Sekian.

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot