Hati Yang Kau Sakiti

Dear heart,

Tolong, bertahan sayang. Kau kuat kan? :') Even DIA selalu sakitkan hati kau, tapi kau masih kuat bertahan. Dari luaran, mata sentiasa berlinangan airmata. Tubuh sudah lemah segala. Hanya jari yng mampu menggantikan kata-kata. Tapi hati ini, hati kecil yng dari dulu sering disakiti. Hati kecil yng dari dulu menelan semua kata hina dan caci maki mereka. Semuanya tersimpan rapi dalam hati ini. Biarlah. Biarlah hati ini saja yng tahu betapa sakitnya bila orang yng disayangi mengguris perasaan ini sesuka hati.


Awak,

Saya tetap sayangkan awak seperti mana saya sayangkan awak suatu ketika dulu. Awak sentiasa utuh di hati kecil ini. Tiada siapa yng boleh merampas tempat awak yng paling teratas di hati ini. Percayalah, hanya awak yng saya mahukan utk sehidup semati dengan saya. Tapi hanya satu yng kupinta. Saya merayu, tolong jangan sakitkan hati kecil ini lagi. Pedih, perit, lemah, dan menunggu masa utk mati. Mati dan pergi dari hidupmu yng penuh dengan teka teki. Mungkinkah awak sudah ada penggantiku? Mungkinkah awak sudah tidak menyayangiku lagi? Semua persoalan bermain di benak fikiranku hingga kini. Tolonglah, saya sudah tidak dapat bertahan lama. Hati ini makin hancur berkecai seperti kaca. Tidak mampu utk membentuknya semula. Jika awak inginkan diriku lagi, tolong cuba perbetulkan semua perbalahan kita. Saya penat, lelah, letih. Saya SAYANG awak, saya CINTA awak. Hanya AWAK yng bertakhta dihati saya.

NOBODY CAN REPLACED YOU IN MY DEEPHEART,
YOU'LL NEVER BE REPLACED!
Muhammad Ashraf b. Mohd Salim ♥


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot