Prinsip

Saya ada prinsip bercouple. Hihi. Agak weird kan bercouple pun nak ada prinsip-prinsip bagai ni. Hmphhh.

Okay, bagi saya, kalau bergaduh dengan bf/gf, dalam masa 3 hari mesti kena contact balik. Kalau sayang, 3 hari tu dah cukup untuk seksa hati masing-masing, melainkan dah tak ada rasa sayang lagi di hati. So, untuk "awak", 3 hari dah cukup buat kita untuk perbaiki hubungan ni. Kalau rasa memang dah takde rasa cinta and sayang kat saya, cakap awal-awal, so then takdela saya menunggu awak balik pada saya. And bila dah cukup 3 hari menunggu, awak still mendiamkan diri, saya dengan berat hati akan terus berhenti mengharap and takkan toleh belakang lagi. ITU PRINSIP SAYA!

Hope awak paham. Buat la keputusan yang terbaik untuk diri awak. Kbai.

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

2 comments:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot