Award from Rara Roxa

Saya dapat awarddd! (Sila baca dengan nada macam iklan Power Root 'Saya menang motorrrrrr') Kahkah. *Berselindung dari duka. Hmphh. Semalam time blogwalking tu, aku singgah kat belogg si Rara Roxa ni. Aku tktahu pulak dea dah tag aku. Fefet betol :P Ohh ini dea award tersebut ...
Berikan nickname (pemberi award)
- Rara gediks! :P

Ucapan untuk pemberi award
- Thanks dear. ILOVEYOU

Listkan 6 artis, band, group yng anda minat
- Aiyokkk! Sume artis pon aku minat :)

Berikan award ni kepada 10 orang blogs yng CUN and MELETUP!
- Disebabkan mood aku tk okay, so aku tk dapat berfikir secara waras. Sesape yng nak award ni, sila amek yeah! Aku bagi kat semua followers aku :)

DONE


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot