Senyuman Meleret

As you all knows, pagi tadi aku ada test JPJ. Andd andd aku lulus dengan cemerlangnya! Yahooo! Okayy, enough! Part naik bukit gua tarak hal. Pro dol :P Part parking tadi. Erghhh! Still hegeh² jugak. Naseb gua sempat buat dalam masa dua mint jeee! *Bangga bangga :P Kebetulan, JPJ yng jaga kat parking tu, JPJ yng sama masa buat test jalanraya dulu. Kemain happy lagi :P Dah laa hensem, berkaliber pulak tu (sumpah tkde kena mengena HAHA) Lepas je azab parking, terus aku fuhhhhhh! Lega babe! Berpeluh² siap menggigil tahap nak tercirit pon ada =.=" Ngee. So sekarang aku agak syioqqq coz dah dapat lesen P. Kesian aku, baru nak dapat P. Orang lain siap dah tanggal dh HAHA. Tapi tkpe, yng penting aku dah boleh 'lenjan' kereta orang pasni yayy! :D
NOTA SIKU : Kepada mereka yng belom amek lesen P lagi, cepat² laa amek. Bila dah dapat lesen, mesti korang terasa macam dunia ni korang yng punya! Kahkah. Excited bebeno aku ni -,-'

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot