Bosan

Hwaaaaaaa! Aku tkpena rasa bosan tahap gaban sebelum ni T__T Sejak dah tamat poli ni, hidup nak bosannnnnnnn je! Erghhhhh! Nak keje nak keje! Okayy, kaki² or sumber² tuk carik keje dah ada ni. Tunggu masa jeee. Nak pilih keje tu satu hal lagi!

Metrowealth (MIG) - Ni boyfie aku recommend kan
Modeling - Ni himmymaru recommend kan
SPA - Ni maksu aku recommend kan

Mana satu niiiiiiiiiiiiii?! Padahal cita² mau jadi stewardess? Amek IT course. Ahaha. Sumpah kelakar okay? Ohh pena jugak nak jadi pilot macam abah saya. Wuu wuu. Sume tk menjadi kenyataan T__T Sedih gila! Aku buntu! Abah and mama pulak suro carik keje yng dekat² sini je, area Serdang. Ahh! Mana ada keje yng aku bekenan kt sini. Takkan nk keje kt Jusco? Giant? Buat sementara waktu ni boleh la kan. Tapi lebih afdhal carik keje tetap je kan? Ohh SPA tu pulak, bukan tknak. Tapi aku ni sijil je. Dah tentu gaji sikit. Kalau nk keje situ pon, aku nak abeskan diploma dulu, baru aku apply. TU PON KALAU DAPAT FURTHER DIPLOMA LA KAN?! Adehh! Susah betol nak hidup zaman sekarang ni. Hmph. Tkpela, nanti tanya pendapat mama laa, mana yng perlu aku amek keje tu. Tapiiii, mama mesti suro SPA punya, dekat pulak ennnnnnnnnnnnn?! Aiyokkk! Tengok lah camne nanti =.="
NOTA SIKU : Kalau nak apply, mesti kasi resume. Duhhh! Aku paling MENYAMPAH nak buat resume ni hukhuk T__T

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot