Taknak Kalah , Mengimbau Kenangan

Okayy, sapa yng tk kenal aku tu mesti tktahu perangai sebenar aku ni. Kalau time gaduh ke, lawan mulot ke, aku memang jenis yng 'TAKNAK KALAH' punya. Hee. Nak buat camne en, dah tu memang sifat semulajadi aku. Adehh!

Alkisahnyeee ...

Aku dengan si dia perang text-ing tadi. Patu mula lah sorang² luahkan apa yng tk puas hati. Aku ni tahu² jelah en, memang tkkan mengalah punya. Patu si dia dah malas nak betekak ...

Love : yela yelaa menang kt you la uhu
Me : Ehh kte bertanding ke td? Alaaa knp tk btau. If not, i dh bagi you menang dh haha
Love : Ayat cilake je haha
Me :Ayat celaka ape plak betol la kn? Asyik i je menang en haha
Love : Sbb bby salu mng b sje je bg kang tk bg mng menanges plak uhu
Me : Elehhh kalah tknak ngaku :p
Love : Spe nk ngaku kalo berak atas mknn sndri kn :p
Me : B kot ngaku haha
Love : Ngaku amendenye bt pn tk pnh haha tk la mcm bby darjah 6 pn berak dlm sua , atas bus bhaha
Me : *Silent*

Siuuuuuuuutttttttttttttt!!!

Memang tekedu abes weyy aku time tu. HAHA. Nak tahu kenapa? Erghh! Segan weyy =.=" Dea boleh ungkit pasal darjah 6 aku tuuu! Hwaaaaaaa malu dol. Mana aku nak tarok muka ni? T__T

Darjah 6 dulu, aku aktif bola baling. Ada satu petang ni, aku dgn member (khaidatul) tunggu bas nak pegi training la kan. Patu tetiba aku terasa sakit perot yng amat². Aku ajak member aku ni balik rumah dea jup coz DAH TK TAHAN =.=" Tapi dea kata dah lambat, training dah nk start. Hwaaaaaaa! Sumpah time tu memang dah tk dapat nk menahan sakit perot. Dengan slumber nyeeeeee ...

*PREEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!

Okayy, aku terberak dalam seluar T__T Gilaa weyhh! Nak menanges pon ada that time. Patu time tu jugak laa bas nak datang. Aku dengan penuh taik ni pon buat muka tak malu naik bas! Weyy weyy, sumpah malu dol bila ingat balik. Wuu wuu. Then dalam bas tu, aku tengok masing² menutup hidung. Bau kemain busukk plakkkkkk. HAHAHAHAHA. Aku dah segan silu dah ni. Mula derang macam tktahu bau ape lah kan. Patu, bila dah sampai je depan sekolah aku tu, kami pon turun. Guess what?! Baju belakang aku penuh dengan taikkkkkkkkkkkkk! Goshhhhhhhhh! Kat situ memang dah kantoi gila babi laa kn T__T Aku lupa nak angkat baju time duduk tu, yelahh dah kelam kelibut sangat en. Ape lagiii, berlari berkejaran ahh aku pegi toilet, basoh gosok ape suma. Naseb ada sabun, tkde laa bau sangat! HAHAHA. Aku tahu korang mesti tengah bantai gelakkan aku en. Tapi kalau korang kat tempat aku masa tu, seriously korang tk boleh nak pikir apa dh dol. Maluuu aku ni tk terkataaaaaaaaaaaaaaaaa T__T

Thats why laa si dia bahan aku pasal berak atas bas tu. Adehh, malu okay malu. Tkpe, walaupun aku ada kenangan masin camtu, dea tetap sayang aku :P Hee kan sayang kan? ♥ Haa, amek kau eyda! Nak sangat menang kan? Sekali kena bahan pasal masa lampau kau, memang seronok happy laa kau kan? (Padahal sakit hati HAHA)
NOTA SIKU : Korang pena alami benda macam aku ni tk? If pena, mesti korang rasa tu kenangan yng korang tkkan lupa sampai bila² kan? Hee. Btw, aku rindu sangat dgn member aku khaidatul tu. Mana dea pegi? Aku balik Penang pon member lain ada jugak laa teserempak 2 3 kali kt pasar malam apa sume, tp dea memang langsung tk pena jumpa dh T_T KHAIDATUL HANIM, awak dimana? Saya rindukan awak! :'(

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot