Semalam

Hello you ollsss! Bertemu lg kita d lain entry HAHA. Sorry lah, aku tga bosan tahap dugong bertelor dh ni. Si dia pon busy je manjang, so tktahu nk buat ape la kn. Update belog pon tkpe kn? Korang tk kesah kn? (kalau korang kesah pon korang kena cakap TAKKKKK jugak :P) Okayy thanks ;) Hikhik. Baiklah, nk cte sikit. Semalam aku shopping kt KLCC nokk! Dgn family pulakkk! Mmg masyukkk abes la kn. Weee. Before pegi KLCC, singgah Kampung Pandan ke hape tahla, mama aku nk tgk carnival Tupperware (bkn TIPUware okayy) Then ada laa sorang pacikk ni, peramah gila! Suka betol tgk cara dea bercakap, susun ayat, teratur je. Lepas satu cte, keluar pulak cte dua, tiga dan seterusnya. Cte punya cte, mata nk pandang aku je. HAHAHA. Aiyokkk! Pandang laa mama, pandang laa mama, oppps! Tk boleh, abah jeles :P Okayy then aku pon bisikk laa suro gerak cepat, BOSAN je dengar pasal tupperware sume ni. Adehh! Time otw KLCC tu, sempat jugak laa snap² picture. Ngeee ;)
B&W :)
Bawah mata tu hasil beberapa hari ni aku tido lambat sgt ^^'
Youngest sistah! ♥
Iloveyou amna ucukk :P
Okayy, ni antara pix² time dlm kete. Bosannn bosannn! Patu dh sampai KLCC tu, jenjalan kesana kemari. Thennn benti kejap depan Ralph Lauren *Winkwink :P Bodek abah and mama, dapat laa ini :D
100ml = RM230
Masyehh abah andd mama for this Ralph Lauren's perfume :) Im sooo lovin' it okayy! Even perfume ni dh lama keluar, tp aku suka bau dea. Gila soft patu mcm SUKA LAH! HAHAHA. Actually, abah dh lama nk belikan aku perfume ni. Dea dh berapa kali pegi Italy tu coz ada keje kt sana. Punya carik perfume ni, kt sana bole dapat murah gila. Tp malangnya derang ckp dh SOLD OUT! Mmg tkkan keluar dh. So semalam bila jumpa je, abah teros belikan :) Yng jelesnya, adeq laki aku dpt perfume ni pulakkk!
75ml = RM170
Weyy weyy, budak sekolah lg dh pakai mahal²! Siut je! Time aku dulu pakai perfume rm10 pon tk sampai! Lemak betol adeq aku ni =.="  Tp tkpela, bkn duit aku yng keluar HAHA. Okayy then masok laa Parkson coz mama nk beli pinggan corell apekejadah tah! Aku pon tk reti nk spell. Patu teman mama carik oven pulak. Tetibeeeee ... Aku tenampak member sengal aku yng sorang ni. Taraaaaa :)
Loving Couple :)
Qunalz bersama² dgn gf dea :) Sweet je derang hee. Tapi kannnnn, qunalz ni sumpah ckp tinggi nk mampos wehh! Dh mcm tiang lampu jalan bergerak dh =.=" Aku ni dahla takot dgn org yng besar sgt ke, tinggi melayot ke. Serious! Aku tk tipu wehh! Well qunalz, atlast ketemu jugak kte HAHA. Walaupun i main larik² time tu :P Masa dea dh nk blah tu, sempat lg buat PEACE! How's cute he is :) Okayy then abah belikan kami cokelat :) Mahal gila okay!
Cokelat ni ada mcm² bentuk and perisa :)
Harga dea? Jangan d tanya. Sebijik kena kira ikut berat cokelat tu. Paling murah sebijik RM3 lebih. GILA kan? Abah pulak boleh amek kemain byk lg. Berpuluh =.=" Sekali bayar, nahhhhh amek kau! Rm100++ Ahahaha. Naseb laa sedap! Patu abah boleh tambah lg 10bijik, RM36 lg melayang :P Serious best gila semalam! Happyyyyy :) Then balik singgah makan dekat Sg Besi. Kedai member abah. Okayy dh abes makan tu, balik rumah teros online HAHA.

Tapi tapi, handphone kesayangan aku 2 kali jatuh semalam. Wuu wuu. 1st masa dekat dpn Burger King, KLCC. Dahla org tgh ramai kehulu kehilir. 2nd pulak jatuh kt kedai makan tu. Beg boleh pulak nk putus then terhempas lah beliau T__T Ciannn sayang saya tgh sakit skrg :'(
Nokia X6
Dari gambar mmg korang tk nampak kesakitan yng baby aku alami. Bila dpn mata, belah kanan baby mcm lekang sikit. Wuu wuu T__T Nk anta klinik, duit tarakkk. Tkpela, lain kali ye sayang? Mummy modified baby sekali tarok blink² wee! Okay lah, panjang berjela sgt aku melalot ni HAHA.
Thanks for reading guys! ^^'


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot