Brader GT


Hey hey you ollsssssss! Bertemu lg kita d lain entry yah! :) Okayy, arini aku nk mengaku satu kekurangan yng ada pada diri aku ni =.=" Setiap org mesti ada kekurangan kn? Macam Lisa Surihani tu, korang nmpk dea macam WOWWW! Shes hot and adorable riteeeee? Dlm cantik² dea pon, still ada kekurangan. Dea pelat R kalau korang perasan laa.

Contoh : Hello sumee! Thanks kepada yng menonton taGHI menaGHI (tari menari) bersama saya, Lisa SuGHIhani dan Awal Ashaari. *Kan kan? Perasan takkk? :)

Hahh gituuu! So, aku pon ada kelemahan jugak. Tapi bkn pada butir bicara atau sebaliknya. Kelemahan sy terpancar gila bila aku mula bukak mulot dan bercakap! Adehh! Mmg tk boleh nk sorok la kn. Nak tahu apa kelemahan aku ni? Taraaaaaaa ;
Jelas dan nyata kn kelemahan aku ni? *Sigh =.="
Serious ckp, aku jeles bila tgk org lain punya gigi. Tersusun rapi je. Hmphh. Mcm minah bwh ni punya gigi ;
Sumpah nk gigi mcm niiiiiiiiiiiiii T__T
Cantik kan gigi dea? Hmph. Tahla, kekadang rasa mcm nk menanges je bila org sekeliling kutuk gigi aku ni. Bkn apa, kau kutuk gigi aku, PAKEJ kau kutuk gigi bapak aku kau tahu? Aku dpt gigi camni dari abah aku, so WHAT?! Aku paling pantang org mengutuk paras rupa yng Allah dh cipta tuk sume hamba-Nya. Kalau nk kutuk perangai, serious aku mmg tk kesah coz perangai baik buruk kte tu kte yng tentukn rite? Tapi paras rupa? Aku pon tk pena mintak gigi aku camni. So chill la weh! Tahu laa gigi korang tu lawa, tapi tk perlu la kutuk gigi org lain, kan? Tkpela, tk kesah laa. Yng penting hati baik :) Ohh yeah, fyi, 'brader GT' tu boyfie aku yng bagi gelaran. HAHA. Dea ni pon senget jugak bab mengutuk gigi aku mmg dea lajuuu! Huhh! GT stands for Gigi Terabor =.=" Celaka kan mulot dea? HAHA. Tapi gua tk kesah la bhaii. Lu kutuk gua, lu sayang gua jugak kan? HAHA :P Sooooo, aku tgh berkobar² utk simpan duit buat braces. Pada yng tktahu apa itu 'braces', braces tu sejenis BRA yng mempunya besi melengkung d dalamnya. Ahaha! Bodoh kepada sesiapa yng percaya :P Ni lahh braces ;
Tk sabar nk pakaiiiiiiiii! Grrh!
Haaa, braces ni laa yng aku maksudkan. Serious wehh, aku dh tanam azam tuk 2011 ni, aku nk simpan duit, then nk buat braces ni. Dalam 3 4 ribu jugak laa kn nk buat dea. Tapi tkpe, i'll try to saving my money :) Andd andd mama aku pena cakap, tk baik ubah kejadian Allah. Buttt kalau kejadian Allah tu sampai mengundang ejek kutuk hina org ramai, benda yng tk baik tu pon jadi BOLEH! Niat aku nk pakai braces ni pon bkn sbb NAK LAWA, tp sbb aku dh tk larat tanggung hina org. Thennn, bila aku cakap kt boyfie pasal ni, respon dea ;

Me : Sayang, pasni i nk keje simpan duit buat braces awh!
Love : Aaa? Tkyah tkyah! Buang duit je!
Me : Tkpela, buat tu sekali je seumur hidup. Dari kena bahan ejek member en.
Love : You tkyah mengade lah! You nk gigi cantik² you nk tunjuk kt laki mana je? I boleh terima you, baik buruk you. So tkyah la eh syg?
Me : Hmphh. Tapi you jugak bahan i 'brader GT' tuuu.
Love : I gurau je pon sygg. Dh dh, you tkyah amek peduli ape org nk ckp kt you. You dh lawa bagi i.
Me : Pfftttttttttttttt! (puji tuk jaga hati aku la tuh!)

Hmphh. But sorry dear, i still nk buat jugak! You tk kena, you boleh ckp laa. Cuba you jadi i, you rasa sume, baru you tahu T__T So guyss, thats all. Kepada yng selalu kutuk gigi aku tu, HOPE KAU PUAS HATI DGN ENTRY AKU NI :) Peace yo!


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot