Tagg From Feewo


Adehh! Aku tgh moody gila² baboon ni. So, aku juz straight-to-the-point jelah eh? Tkde mood nak berkias bhaii =.=" Okayy, aku dapat tag dari feewo. Actually aku dh pena dpt tagg ni dari Moyy tk silap aku lah kan. Tp tk kesah la, aku layannn je :) Thanks to feewo for this tagged!

1. Adakah Anda Rasa Anda Hot?
- Like i told ya before, aku mmg TAK HOT. HOT TEMPER tu baru aku :)

2. Update Wallpaper Anda Gune Sekarang.
3. Cerita Pasal Gambar Ini?
- Aaa pix ni aku edit coz nak bahan boyfie aku tu. Bajet hensem je manjang! Sekali aku edit, buruk jugak muka kau! HAHA :D

4. Kali Terakhir Makan Pizza ?
- Last friday.

5. Lagu Terakhir Anda Dengar?
- Jahat by Stacy (youngest sistah duk nyanyi²) HAHA

6. Apa Yang Anda Buat Selain Selesaikan Tag ni?
- FB-ing, chillkan someone ni :)

7. Selain Nama Sendiri, Anda Dipanggil Dengan Nama Ape?
- Cicak kobeng
- Papan
- Kepeng
- Itik
- Brader GT (ni shortform utk *tettttt rahsia HAHA. boyfie bagi nama ni. siut gila!)

8. Tag Lagi 5 Orang
Biey
Wawa
Ira

9. Siapa Orang No 1 Dengan Anda
- Kesayangan saya ;)

10. Katakan sesuatu Pada Orang No 5
- Weyy, aku rindu arwah T__T

11. No 3 Ade Hubungan Dengan Sape?
- Wak Parjoko :D

12. Bagaimana pula dengan No 2?
- Ejoy ;)

13. Kata² cinta pada orang nombo 4?
- Wawa, aku cinta padamu! HAHA *annoying gila aku ni ^O^

14. Berikan 4 Fakta Yang Anda Tahu Tentang Orang Yang Anda Tag?
Yaya : Dea setia dgn bf dea, penyayang, caring and senang nak masok kepala :)
Biey : Cantik orgnya, sexy juga :)
Panjang : Ohh dea sgt tinggi! Keding pulak tu! Dh mcm tiang :P
Wawa : Dea baikkk! Tk suka kutuk sana sini hee.
Ira : Dea 'montel' HAHA. Ganas kottt! Dh mcm jantan aku tgk kau weh! :P

DONE

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot