I Miss This Girl So Bad

Swear, i really miss her hell much! Dh lama tk borak² PM with her. But this nyte, kami dh start PM balik wee ♥ Ohh fyi, dea ni baik gila! Serious wehh, tk tipu! Tolong laa percaya hikk. 1st time nmpk dea masa kt dpn pakgad poli :P Time tu dea duk gaduh keluarkan barang apetah dari kete member aku. Ohh lupa, mereka couple sebenarnya :) Thennn, baru laa aku tahu yng dea girlfie member aku ni. Ohh sepadan sungguh! Bagai pinang d belah empat you knowwwwww HAHA. Joke* Masa pertama kali ketemu tu, i feel like 'ehh minah ni mcm sombong gua cakap luuu. pandang gua pon tk weyy'. Then aku pon cuba naseb add dea kt FB (muka tktau malu sungguh). Lama betol dea tk approve, so aku mcm agak kuciwa la kan dea tknak approve aku. Mcm tehegeh² pon ada HAHA. Tk lama pastu, bila aku dh tk rasa nk belek FB dea, tgk DEA APPROVE AKU weyy! :) Gila happy jgn ckp lah kan! Mcm org batak, tahu BATAK? :P HAHA. But that time kami still belom rapat lg. Juz comment apa yng patut, dea pon keje nk LIKE status aku apa sume HAHA. Kelakar kan sayang bila ingat balik :P Thennn, ada lah satu hari ni. Hari yng merapatkan silaturrahim d antara kami :) Masa tu, dea tgh sedih² kt status dea. Aku ni mcm biasa la, busybody sikit kan. So aku pon tanya dea, kenapa? Ada masalah apa? Andd cuba tuk settlekan masalah tu. Tapi yng aku pelik, bila dgn dea, aku selesa sgt mengadu pasal itu ini. Maybe sebab aku dgn dea dh d takdirkan utk bersama kot? (cewahh ayat nk karat je) Patu patu, bertambah pelikkk bila kami pena alami situasi yng sama. I mean bout previous love story, pasal member, and and dea jugak anak sulung same like me! *Winkwink ^^' Sooo kami sgt selesa utk share everythings, tanpa ada rasa segan silunya. Heee. Dea menanges, saya menanges. Dea ketawa, saya ketawa. Itulah kelebihan dea dihati saya :') Dea sgt² special than others! Eventho kami baru je kenal, baru sgt², tp terasa mcm kami dh kenal lama. Best kawan dgn dea, seriously! Adore her ♥ :)

Korang mesti nk tahu sape gerangan si gadis yng berjaya memikat hati gua ni kan? Taraaa;
Mata meow² :P
Adore pix ni! Lawa banget ^^'
Dea buat muka weirdo pon still comel kan? :)
THAT'S WHY I LOVE HER SO MUNCHY! Nyum² :)

You're..
My friend,
My companion,
Through good times and bad,
My friend, My buddy,
Through happy and sad,
Beside me you stand,
Beside me you walk,
You're there to listen,
You're there to talk,
With happiness, With smiles,
With pain and tears,
I know you will be there,
Everytime, Anywhere.



Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot