Daily Routine

Routine? Hahh? Apa itu? Adeq beradeq protein kah? Ohh tidakk! Bukan bukan! Ni aku nak habaq mai ampa suma ni. Hidup aku sekarang dh mcm hapa lagi. Duk rumah terperap dari pagi sampai malam, patu tidoq. Esok tu bangun, terperap lagi dari pagi sampai malam. Ampa tk rasa ka hidup aku ni mcm HIDUP YANG MATI? Hwaaaaaaa T__T Sedih gilak lah weyy! (teriak kaw² punya) Otak aku ni pon dah berapa kali kembang, dah berapa kali kincup pon aku tktau laa kan. Parah gila dah life aku sekarang ni T__T Nak kluaq lepak pon, member² suma dah berkerjaya. Aku sorg ja dok temenung pikiaq masa depan ni. Haishh. Ampa mesti tertanya² daily routine aku camna kan? Mai sini aku btau kat ampa suma.

1pm - bangun, onlineeeeee sampai lebam.
4pm - makan, abes makan onlineeeeeeeee sampai lebam.
12am - super savers dengan boyfie, abes ss onlineeeeeeee sampai lebam.
5 or 6am - offline, tidoooooooooo.

(SOLAT , MANDI && WATCH TV TK TERMASUK SBB TK TENTU BUAT PUKUL BERAPA)

Okayy, ampa suma nampak dak words yng aku highlight tu? Haaa hari² aku dok buat benda yng sama ja. GILAAAAAAA! Boleh mati otak aku camni! Nak gheja, transport tkdak. Wuu wuu kasihani dakuuuuuuuu T__T Tapi tkpa, tunggu dah dapat lesen P, memang aku bawak estima abah aku ni p merata. HAHAHA *yng berani aku nak bawak keta gedabak besaq tu weyhh =.=" Mamaaaaaa, nak ketaaaaaaaaaaaaaa! Pleaseeeeeeee! Atleast, ada keta bole p keja joh² sikit. Keja kt area² rumah mcm tkdak jaaaaaaaa! Boleh la maaaaa! Tontong bayaq eh eh? ^^' HAHAHA. Camtu laa aku kalau nak mintak barang ka apa ka, bodek mama selagi boleh :P

Ohh lupa, my boyfie ada btau satu company ni nak pakai orang. Bahagian edit meng-edit ni. Dea soh aku p apply gheja tu. Mampu kah aku? Aku mana reti edit yng gahhh² ni weyy. Setakat basic² tu aku reti la sikit². Hmphh. Camna ehh? Patu, tempat dea pon kat USJ sana tuh! Kemain joh lagi nk p merantau =.=" Kalau transport ada, jalannn ja. Ni transport pon tkdak. Hwaaaaaa T__T Gheja nak teriak ja aku ni pasepa tktau. HAHAHA. Adehh! Tengok laa camna. Tulahh ang eydaa, boipren ajak gheja sama² dgn dea buat extra berlakon ka, buat prop awan dania tu ka, ang tkmau. Kalau dak, ang dah dapat duit dah. Siap pakej jumpa SCHA AL-YAHYA, ZED ZAIDI dgn JEHAN MISKIN tuh! Hwaaaaa nyesai² :'( Tapi boiprenn aku kata, si SCHA tu belagak sombong. Betoi ka? Adehh! Orang dah famous, mana nak pandang extra² and yng crew belakang tabir ni kn. Ceihh!
Beyy, you ngam dgn JEHAN MISKIN? Goshhhhhh! I minat dea gila² dlm cita awan dania tu! Nanti bawak i jumpa dea eh? :P
Teroih boipren aku sengap tk kata apa dh. HAHAHA. Jelous la tuh :P Okayy lah, dah melalot sampai pakistan dh aku neh =.=" HAHAHA. Last last, aku bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn T____________T


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot