Gelagat Mama && Abah

Wahh gitewww title entry nyeee :P HAHA. Tkde tkde, camni cte dea. Tadi petang, time tengah borak² dengan mama sambil kedarah maggi (maggi je?), aku bukak cte pasal keje boyfie aku ni. Andddd pasal NEW JOB dea :)

Me : Mama, arini ash buat shooting kat tempat keja abah. Siap dea kata kat depan dea ada helikopter merah putih yng abah selalu bawak tu.
Mama : Ohh yaka? Kat *tettttt nama tempat d rahsiakan* Sat sat nak panggey abah sat.

*Yangggggggggggggggggggg!!!*

Abah pon datang dengan tekedek²nyaaaaaa :P

Mama : Yangg, ni ash boiprenn eyda tu tengah shooting cita awan dania kat *tetttttttttttttt nama tempat d rahsiakan* Siap ash kata dea ada kat heli yangg dok bawak tu.
Abah : Lahh? Yaka? Depa buat sabtu ahad ja ka?
Me : Aaaaaa tktau la. Dea tkdak pulak cakap hari² kat situ.
Abah : Esok ada lagi dak?
Mama : Ececehhh abah tingin nak p tengok la tuh *Aku dengan mama bantai gelak HAHA*
Abah : Dak aihh! Mana adaaaa *malu²*
Me : Haa lagi 1. Ash kata dea dapat new job, modeling camtu laa. Alaaa alaaa T__T
Abah : Hahh yng hang ni dok alaaa pasepa?
Me : Jelessssssss nyaaaaaaaaaaaaaaa T__T
Abah : Elehh nak jeles pasepa? Ampa bukan 'bertunang' lagi pon (Okayy ni sumpah tkde kena mengena HAHA)
Mama : *Gelak²* Abeh laa hang! Pasni ash dah tk pandang hang dh! Pompan len banyak cun² sama gheja dgn dea (Okay time ni sumpah nak menanges wuu wuu)
Aku : *Silent*
Abah : Hahh nak nangeh laa tu. Mata dh berayaq tunggu masa nak tsunami ja.
Aku : Mana ada mana ada, okay ja nih *Sengih² (padahal mata dh berlinangan dh)

Camtu laa gelagat mama andd abah. Sehari tk nyakat aku mmg TAK SAH okayyy! Tambah² bab2 percintaan ni. Cewahhh :P Yng paling tk boleh blah bila abah cakap pasal 'bertunang' tu! Dhla aku tengah minum air time tu, tk menyembor pulak en. HAHA. Okayy then, aku pon text-ing dgn yng tercinta, ngadu² kena buli and blablabla. Nak tahu apa reaksi dea? HAHAHAHAHAHAHA* (tu je yng MAMPU dea bagi kat aku) Cilakak! HAHA. Tapi tapi, aku bersyukur sgt! Atleast, abah and mama dh dapat terima dea dh :) Bkn apa, before thiz derang asyik mengharap kt naim my ex tu je T__T Kesian boyfie saya, tkde sape syg dea. Hmph. But now, hooreyyyyyyyyyyy! Beyy, i paling bahagia bila family i restu kita sayangggg! :) Okayy aku overr, yeahh sorry :P
NOTA SIKU : Sumpah aku rasa bahagia bila hidup aku dikelilingi orang² yng sayangkan aku. Aku tknak orang lain melainkan mereka. Abah and mama, eyda sayang sangat kat abah and mama! Sayang sangat² :') Muhammad Ashraf, awak tahu kan awak cinta mati saya? Tanpa awak, saya tkkan rasa bahagia camni. Terima kasih awak, sayang awak selamanya :')

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot