Nak SS Ke Nak Nanges?

Haaaaaa entry sume nak pelik² aku ni =.=" Ahaha. Yelahh, memang kena laa dengan keadaan aku yng tengah ke-pelik-an ni en :P Okayy, nak dijadikan cte. Tadi around 12.30am, my boyfie call. Dea siap buat super savers lagi. Baik sungguh hati dea T__T Padahal dea dah tertido before tu. Mengenangkan dea dah janji nak SS, so dea terjaga (coz aku call) then teros buat SS. Aku tktahu pon dea dh tido, so aku call laa. Macam pelik la kan, tengah text-ing patu tetibe senyap jeeee. Okayy, bila dea dh buat SS, kami pon borak laa macam biasa. Aku cte kat dea bout these and that. Patu tibalah topic pasal sorang 'POMPUAN' ni. Aku ngadu aku benci gila dgn 'POMPUAN' ni. Aku tk boleh mengadap 'POMPUAN' ni. Patu dgn tidak semena²nyaaaaaaaaa, dea naik angin dgn aku T__T Okayy, aku paham dea penat apa sume. Aku tk mintak pon dea SS coz aku tahu dea penat, nak rest. Esok kul 8pagi kena pegi shoot lagi. Tapi nak buat camne, dea dh biat SS. Then aku tkde cte nk borak, so aku ngadu² laa pasal 'POMPUAN' tu. Tetibe nak hangen pulak! Dahla tadi masa aku shopping kat KLCC pon, dea dah buat hati aku ni terguris (Cewahh ayat tknak kalah HAHA) Patu malam ni pon nak marah². Hmph. Aku dh tk boleh nak control perasaan aku sendiri, deras je airmata membasahi tilam T__T Haahh patu tahu cuak bila dengar aku nanges² grrh! Telinga aku ni pon turut ber'nanah' jugakk aa dengar dea bebel² ape sume. Haishhh. Tapi serious, malam ni aku rasa macam SS tk SS sangat pon. Nanges je banyakkk. HAHA. Gelabah gila dol! Pedih² mata aku tonyoh lap airmata apa sume =.="

Beyy, you jangan laa marah² i lg. I tk sengaja pon nak bercerita pasal 'POMPUAN' tu. I juz nak ngadu je. Patu i dh tkde topic nak borak, so i cte jelah pasal dea. I tahu you bosan. Pasni janji tk cakap pasal dea dh eh sayang? You jangan marah² i lg tau? Andd andd thanks coz pujuk i sampai i boleh gelak² balik time nanges merajuk tu hee :) Sayang you lah beyy! Ummuahx!


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot