Hari Ni Hari Sabtu

Hye tawan tawan (tiru gaya Yus Raja Lawak sambil cekak pinggang HAHA) Okayy, arini ni, buat pertama kalinya setelah habes poli ni, aku kluar KL hari sabtu. Gila kesian dan juga batak! Dh lama kot tk kluar ari sabtu. Lucky me arini tk sesak mcm selalu tu. Orang pon tk ramai. Kalau tk, perghhh! Berpusu² bagai aur dgn tebing wa cakap luuu! (erkk?) Actually, aku lepak-ing dgn makcik and adeq jeee. Girls-Day-Out lah kan :P Thennn lepak Bukit Bintang, ohh sumpah rindu nk 'pijak' BB dol! Berapa lama pulak aku tk hentam BB kehkeh. Jangan nk batak sgt bole tk? =.=" Okayy, then shoppinggg! Beli baju, belt, dh mcm² lg. (Hope sgt Ash tk baca, kang kena marah coz BOROS) Ohh korang pena tgk orang 'pelik' pakai baju kilat² tu tk? Haa tadi ada lah dalam 4 orang kt depan Maybank tu, berpakaian kilat² en. Patu ada 'sekor' mamat ni sumpah buat klaka situ. Org pelik tu dhla kena berdiri tegak mcm tunggul mintak penampar, then boleh pulak mamat tadi ni pegi geletek leher org pelik tu HAHA. Terrrsengih okay si pelik tuuu! Tapi tkdela sengih sgt. Muka dea sumpah klaka gilaaa menahan geli aku rasa! Kahkahkah. Cian dea tauuu! Byk lah mamat tu buat kt dea. Sampai aku dgn makcik and adeq terbahak² gelakkan si pelik tu. Muka suci tahan sengih, comel gitu awww! :P Well, kami lepak tk lama pon. Around 6 cenggitu, kami dh berambos KL Sentral. Penat =.=' Then kt KL Sentral, makcik belanja kemeja you ollssssss! Happy sungguh kawe ^^ Lebiuuu lah makcik! Oh oh, singgah McD kejap. Ada one guy keje situ kn. Aku tgh beratur nk order, that guy boleh terhendap² patu sengih mcm kerang busuk, euwhhh! Tolong lah. Boleh pulak tu bisik² kt member sebelah, then sume tknak pandang aku pulakkk! Nk je aku tengking sekor² cakap 'weyy, kalau nk ngorat pon sini aa mintak fon number. baru lah gentle' Boleh camtu? Kehkeh. Tkde maknanyaaa. Mmg makan penerajang Ash lah kn :P Okayy, seperti biasa, kena naik KTM dari KL Sentral ke Serdang. Baikkkkkk! Menunggu situ tknak lama pulak kn. Aku sampai dh tk tahan sakit kaki, leklek jeee bersila atas lantai HAHAHA. Gila tktau malu kn? Ehh lantak lah, muka sapa tebal skrg? HAHA *joke :P Tkpe, aku pikir pasni bkn nk jumpa muka² yng tgk aku bersila tu dh kn. So chill laa, jgn nk gelabah sgt babe :P Ohh, snap some pictures :)
Muka mintak kaki ^^
Bajet siakk minah ni =.="
Haaa aku pampang 2 pix ni jelah eh? Yng lain buat koleksi peribadi je (mcm lah byk sgt, padahal 3 keping je) Okay lahh, byebye you ollssssssssss :)


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot