Mangga?

Mangga?
Mangga??
Mangga???

Mangga? Apakah? Ada apa dgn mangga? Banyak betol maksud 'mangga' ni. Mangga yng mana satu? Kehkeh. Korang mesti menyampah gila baca kn? Weckk! Tkpela, mula² menyampah, lama² jatuh cinta :P Teheee. Okayy, cakap pasal 'mangga' ni, ada mcm² mangga yng akan terlintas d kotak fikiran korang kn? Tipu sgt lahh kalau korang pikir mangga tu satu benda je. Gila sempit wehh korang! HAHAHA. Baiklah, sekarang korang pilih mangga mana yng korang rasa mmg kena dgn title aku ni :)
Mangga ni boleh jadi jugak ni :P
Nyum² :) Mangga ni pon boleh jadi jugak en :P
Haaa cepat cepat pilih mana satu yng korang nak! Mesti sume pilih buah mangga tu kan? Sedap gila wehh! Terliuq aku time search pix² buah mangga ni HAHA. Dh dh, tkyah nk merepek sgt eyda oi! Tk padan dgn pening kepala menggila pulak kau ni =.=" Adehh! Nak tggu jawapan korang mcm lambat sgt je rasa. So, aku btau teros lah eh? :P (padahal malas nk tunggu korang jawab) Mangga tersebut ialahhhhhhh ...

Jeng jengg jenggg!!!

Taraaaaaaaaa! Debushhhhhhhhhhh!
Wahh! Lisa ada Farid HAMIL Kamil pon ada *Winkwink ^^
Nahhh! Kali ni aku nk cerita sikit pasal majalah MANGGA ni. Ngee ngee. Sorry lah kalau korang rasa mcm aku ni keling ke hape. 'Aku mmg keling. Bru nk taw' (Petikan ini d ambil dari meset seseorang HAHA. Thanks coz mengaku awak keling) Back to the story, Ash d pelawa oleh MANGGA utk photoshoot. Then dea tny aku ;

Love : Bby, tadi wartawan majalah MANGGA offer i photoshoot dgn derang.
Me : Ohh yeke? Then you ckp ape?
Love : I ckp tknak. Hehe
Me : Why? Cuba jelah sayang.
Love : You tk kesah ke?
Me : Knp mesti kesah? (Kesah laa jugak kalau dpt payment tk blanje aku HAHA)
Love : Tapiii ...
Me : Tapi apa beyy?
Love : Photoshoot ni kt dlm kolam. You serious tk kesah?
Me : Aaaaa, kesah dol! Kau jgn mengada terima! Sexay kot!
Love : Dh agak dh bby mesti tk kasi punya HAHA.
Me : Pffffffffffffffft!

Wehh! Agak² la kannn. Terseksa kot mata org yng baca tu nnt! Haishh. Kalau korang kt tempat aku la kn, agak korang kasi tk eh? Aku bukan ape, takot kang bila tk kasi, dea kata aku kongkong hidup dea! Tapi, kalau dh kasi, aku mcm lelong² dea pulakkk! Hwaaa what should i do? T__T Serba salah bercampur gelisah dh ni. Erghhh! Aku tk kesah kalau photoshoot biasa² tu. Tapi kalau yng mcm ni ;
Ni kira okay lg neh!
Nahh hamek kau mengangkang situ!
Hahhh lu rasa? =.="
Hati perempuan mana yng tk kacau bilau bila kekasih tersayang harus posing mmg sure² mintak perempuan lain rambang mata? @.@ Haddooo! MANGGA ni pon, mcm tkde tempat lain pulak nk photoshoot en. Kolam jugak yng derang pilih. Haishh! So korang, sorry lah kalau rasa aku ni agak mental ke or annoying ke. Tapi serious gua nk mintak tolong korang ni. SUNAT HARUS ke aku suro dea terima, or suro dea tolak je offer tu? Sila tinggalkan comment d entry ni eh sayang² sekalian :) Need your opinion guys! Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee =.="


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

2 comments:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot