Pagi² Lagi Dah Menanges

Teetttttttttttttttt! Korang jangan nk pikir aku ni mmg kaki dramatis ke hape ehh! HAHAHA. Aku kalau nanges tu maknanya mmg aku terasa bersalah ketika itu, or aku rasa bengang gila nk lepaskn geram tk dapat, or maybe that time aku rasa sedih sangat sampai tk terluah. Okayy, tu je PUNCA aku menanges okay. Aku ni bukan kuat 'cengeng' ke ape (padahal).

Tengah malam semalam, text-ing dgn si dia kejap. Patu tetiba dea senyap tkde text-ing nor call-ing. Detik hati aku 'dea dh tido kot' so aku pon biar jelah dea tido. Penat keje sehari suntuk kan. Patu dalam kul 5 pagi camtu baru aku dapat tido sebab tengah bengang dgn SOMEONE ni. Ngadu² dekat bff then ohh legaaaaaaaa ;) Before tido, aku set alarm kul 6.30am coz nak kejotkan si dia. Selalunya sebelum dea tido, dea akan btau aku kul berapa kena kejot, tapi memandangkan semalam dea terrrtido, so aku pon tktau kena kejot kul berapa. Set awal jelah kan. Okayy, 6.30am. Dah tido, mimpi indah ape sume, tetiba bangun mengejut! Tengok luar dah cerah! Alamakkk! Mana fon mana fon! Menggelabah carik bawah katil, bawah bantal, MANA NIIIIIIIIIIIIIIII?! Angkat toto, hahh ni pon dea! Tengok jam dh pukul 9.17am. Check check, ohh i've got 'two messages'.

Eyra Darling : Jom jom. Tdo plok plok. Muahaha ! Bye bye bebeh.
TeddyLebby♥ :Tk kejutkn b pn kn :(

Ohh maiiiiii! Swear aku tk dengar langsung bunyi alarm fon ni. Wuu wuu. Lepas baca meset, teros aku call dea. Ahh pedulik ahh kau tengah busy keje ke ape en. Patu dea angkat cakap mcm tengah touching. Hmph. Okayy time ni dh terasa bersalah menular dalam diri =.=" Then aku pon say sorry, tk sengaja pon. Dea still merajuk. Hmph. Pujuk punya pujuk sampai satu tahap tu aku rasa sebak, terus nanges T__T Yelah, aku tahu aku salah. Wuu wuu. Last² dea pulak yng pujuk aku bhaha :D (okayy part ni aku suka HAHA)
NOTA SIKU : Beyy, i sayang you okay? Sorry sebab i tk kejot you pagi tadi then you lambat pegi keje. Wuu wuu. Saya tahu saya salah! A BIG SORRY T__T

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot