Perlu Ke?

Kat entry yng lepas, aku juz mention 'POMPUAN', not her real name rite? Then aku terjah belog dea jup. WOWWW! Guess what?! Shes mention my fullname you knowww?! Famous abah saya *Winkwink.

Heyy kamu! Hyee hyee :) Sukanya pampang nama abah saya kan? Wahh mesti kau terasa megah kan? I tell you what, even aku ni PENDENDAM seperti yng kau maksudkan kt entry kau tu, BUT aku tahu jugak nk jaga nama baik kau tu. Aku rasa tk perlu nk mention nama sesiapa, tk perlu btaw the whole world siapa yng kte benci. Am i right? Ohh ohh saya sgt terharu dgn entry tersebut. Kau berjaya buat aku menitiskan airmata :')  Wuu wuu (Okay lap airmata cepat!) Tkpela, biarlah nama saya busuk pon, asalkan saya tk busukkan nama awak. Saya still SAYANG-kan awak as my friends. Thanks yah!

Pasal sem 2 tuuu? Ohh mai! Aku dh agak dari awal lagi. Pelik la kan, aku balik dari lepak je, teros masing² tarik muka dgn aku. Tehee. Rupanya ada sesi mengumpat aku eh? Alaaaa rugi laa aku tk dengar. Kalau aku join sekaki mesti best kan? ;) Okayyy, kat sini aku nk JELAS-kan jugak motifff and punca aku kutuk kau that time. Boleh tk kalau aku kata ...

Motifff : Mereka yng ajak kutuk kau
Punca : Kau tikam belakang aku

Boleh tk camtu bolehhh takkkkkkkkkkkkkkkkkk?! Hoii! Kau tkyah nak bajet suci la wehh! Aku dengar kau mengutuk aku dulu, then BARU AKU KUTUK KAU paham? Wahhh! Aku buat pengakuan jujur ni. Cayalah eyda! :D Okayy, aku mengaku aku kutuk kau! Puas hati? Tp kau? Ada mengaku kau kutuk aku? HAHAHAHA. Sume macam nk cakap yng kau tu BAIK HATI, MURAH HATI, LEMBUT HATI. Ohhh pleaseeeeeee!

Tkpela, teroskan laa dgn kata² mendabik dada kau tu. Chiaow!
NOTA SIKU : Sukati kau lah nak cakap apa. Asalkan kau bahagia. PEACE :)

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot