Suka Duka


Hello Babes/Dudes :) Sorry coz tk update belog langsung semalam. Kekurangan idea wehh! HAHAHA. Yelahh, duk terperap je kt rumah, mmg tkde point nk bercerita tentang itu ini lah kan. Adehh! Okayy, utk tidak menghampakan followers² aku, arini, detik ini, aku hidangkan juadah istimewa kt belog aku ni. Wee. Tkdela istimewa sgt pon :P Juz mau share happy aku ni jeeeee :)

Well, sepatotnya arini boyfie aku kena keje utk mencarik sesuap nasik en (ecehh). Tapi d sebabkan Scha Al Yahya tk datang utk shooting arini, sooo Ash dapat balik awal yayy! Hee. Then, around 10.30am dea call ;

Love : Bby, jom kua nak?
Me : (tgh mamai) Aaa, kua buat apa?
Love : Lahh dating laa. Nak tknak?
Me : Alahhh i mengantuk gila ni.
Love : Bby, ni je peluang kita nk spendtime sesama. Pasni mesti keje heavy gila dgn scene dania arini berbelas² nk kena tebus nnt. Hmph.
Me : Aaa mengantukkkkk! Kang mcm laa mama kasi kua last minute camni =.="
Love : Alahh pleaseee! Pujuk laa mama. Ni je peluang sygg. Pleaseee!
Me : Yelahh, jakgi i inform lain.
Love : Okayy yangg hee.
Me : *Krohh krohh (sambung tido)

5 minutes later ...

Love : Bby, dh tanya belom?
Me : Aaa?
Love : Lahh tido balik keee? (nada marah)
Me : Ehh dh tanya, mama kata boleh (padahal tk tanya lg)
Love : Haa okay okay, siap skrg! I otw.
Me : Pffffft!

Then, bila tanya kt mama aku, naseb baik dea kasi kluarrr! If not, mati aku nk menjawab dgn Ash lg -.-' Okayy, siap² apa sume, dea pon sampai dgn van buruk dea tu =.=" Even buruk mana sekalipon van tu, aku tk rasa malu pon. Lekk lekk sudehh :) Tapi, mamat ni pulak segan lebih. Tk paham betol aku HAHA. Time on the road tu, masing² gaduh nk ngedate kt mana. Haddo! Nk pilih tempat pon sampai gaduh². Haaaa, tk lama pastu, tetbe nmpk polis trafik lambai² tangan konon nk ngorat aku HAHA pfffffffft! Okayy, aku tipu :P Bkn nk ngorat, tapi kena saman coz Ash tk berlesen. Erghhh! Yelahh, bak kata dea 'tk main laa lesen kete ni. i pakai lesen agung okay' Nahhh, mmg padan muka kau dgn lesen² agung kau tu sekali :P Yng aku tk puas hati la kan, polis tu mcm HARAM JADAH okay! Dea siap tanya ;

Polis : Ni camne ni? Kalau saman ni gerenti naik court punya.
Love : Settle sini jelah.
Polis : Nak settle camne? Kau cakap dgn aku.
Love : Rm50 boleh?
Polis : Okayy bak sini.

Sial kan polis ni? Wehh pacikk, patot laa perot luu buncet semacam je gua tgk. Makan duit rasuah mmg padan ahh! Grrh!

BELIA BENCI POLIS!

Baikk, sambung cte. Then, kami pon meneruskan perjalanan. Still gaduh nk kemana apa sume. Haishh! Aku pon buat kata putus, lepak Midvalley je. Ohh kami sekali lg bergaduh either nk parking ktm or gerak dgn van je =.=" Aku buat kata putus kedua, naik ktm jelah. Dhla van tu semput, kul berapa pulak gua nk sampai? Tp, nk tinggal van kt ktm pon cuak dol. Dhla dalam van tu ada lappy 4 5 ketul, gitar lg, pinggan cawan harga kemain 2 3 riban sejibik =.=" GILAAA! Buatnya barang kena curik, mmg laki aku kena ganti wehh!

Thennn, pegi ke Midvalley, ngedate ahh, apa lg :P Mula pegi tgk tiket movie. Finallyyy, dpt jugak aku tgk cte ni yeehaaaa ;
Wee. Ash tgk sampai terbahak² gelak. Aku pulak yng pelik tgk dea =.=" Padahal dea kemain tknak lg tgk cte ni HAHA. Macam budak² katanya -.-'

Thennn, shoppingggggggg! Sume d tanggung oleh abang sayang kte tu *Winkwink hikk :P Baik sungguh dea arini. Segala benda nk belikan en. Awak handsome, pasni beli lah lg eh? Ahahaha :P Okayy, td aku juz beli contex lens and T-Shirt jeee. Nk kasut kt Vincci tu tp tkde saiz, hwaaaaaa! Yes, Ash sgt lega bila saiz kasut tkde, selamat duit dea. Grrh! Patu kami juz round² andd makan prosperity burger d McD sampai Ash sakit perot cirit birit =.=" Kesian you sayang! Lupa pulak you tk bole makan pedas adehh! Maaf yah! :/ Patuuu ohh yeah! Ash belikan sepit ribbon sekaliii! Comel gila sumpah! Dea beli coz arini kluar tk pakai pon sepit, then he asked me why didnt use it? Then i said, 'Tarak yng sesuai nk pakai dgn skrg ni lah dey!' HAHA. Teros dea beli :P Kehkeh suka betol aku dpt pau dea (eventho hati tk senang tgk dea byk abes duit hmph). Tkpe bey, you tunggu i dh keje nnt, promise i belanja you pulak wokayh? Muahh! ^^ Thenn apalagi eh? Hmphhh. Ohh time nk balik, tren penuh gila bhai! Aku dgn Ash tecepit mcm sardin dlm tin tu okay! Tp gua terharu kot. Dgn prihatinnya Ash peluk bahu takot gua jatuh ke hape. Wee. Tk pena² ex aku nk buat gitu okay! Sayang kau gila ketat bey :') But hampa sekali, time dh sampai Serdang, aku terpaksa naik cab balik rumah. Bkn Ash tknak anta, tp aku yng degil tknak dea anta =.=" Yelahh, bila pikir² balik, dea dh byk abes duit kt aku. Rasa bersalah gila wehh! Nk ganti balik kerugian yng dea alami tu boleh tk? Ahaha :P Tkpelah, sekali sekala kn sayang? Lenkali i pau you lg eh :P Okayy, tu jelah kot hee.
NOTA SIKU : Kepada Scha Al Yahya, hope you bersabar ye dgn kerenah director tu okayy. Kesian you. If i kt tmpt you pon, i dh marah maki hamun kot! Keje nk cepat and perfect je, tp tk pikir perasaan org lain. Always support you :) Chaiyokk!

Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot