Sehati Sejiwa

Tudiaaa title entry kali ni memang gelabah bha! :D Okayy, its about my beloved boyfie's words! Sangat-sangat bengang lawan cakap dengan dea -.-"

Dua hari lepas, kami dating. Masa tu aku demam teruk. So, normal laa nak manja-manja time demam ni :P Then, balik keje pukul 6, teros dea amek aku bawak jenjalan kat Alamanda. Ohh lupa! Kebetulan, hari tu hari Sabtu, 1st Jan 2011 anddd ...

Happy 1st 6months Anniversary, Darling! :)

Pejam celik pejam celik, dah 6bulan kami bersama. Cepatnya! Terasa macam baru semalam je aku kenal dea. Hee. Okayy, back to the topic. Setelah itu, kami pon plan pegi karaoke and movie-ing :) Tk padan dengan demam, nak jugak karok :P Tkpe, bukan selalu. Time karok tu okay lagi, bilik dea pon tkdela sejuk sangat. Nahh! Masa movie-ing tu yng tk boleh belah! Sejuk nak mampus! Dahla aku lupa bawak jacket kulit aku tu. Kesian hubby, jacket dea aku rembat buat selimut :P Kami tengok cerita ni ...
Gulliver's Travel in 3D
3D okay 3D! Gila tk best tengok 3D. Kena pakai spec gedabak besar tu lagi. Hwaaa! Aku memang tk layan langsung cite ni. Nak tahu kenapa? Bestnya boleh tahan best. Tapi disebabkan demam melanda diri, so aku tk boleh nak concentrate kat movie ni. Hmph. Bazir je duit Ash RM34. Adehh! Aku sempat tido krohh krohh lagi masa iklan tu. Hikhik. Lama sangat. Bila dah start, Ash kejut suro tengok. Tk sampai 2 minit, aku tido balik. Dengan sejuk menggigil seluruh tubuh badan kerdil ni :P Ash dengan prihatin bukak jacket then selimutkan aku dengan jacket kulit dea tu. Sangat sweat sweet kan? :') Terharu sangat. Serious suka gila keluar dengan dea time sakit. Dea jaga dengan penuh kasih sayang awhhh! Loveyou beyy!

Hari ni, dea pulak demam. Berjangkit dengan aku lah ni. Hmph. Sorry bey coz bagi virus i ni kat you. Rasa nak menanges je dengar suara you petang tadi. Ayat dea ...

Tkpe sayang, baru la sehati sejiwa.

Adoyy! Perlu ke nak sehati sejiwa? Senget betol. Aku tk suka susahkan orang yng aku sayang. Orang yng aku sayang susahkan aku tkpe, tk kesah. So lepas ni, kalau aku tengah sakit, aku tknak jumpa dea. TAKNAK! Tk pasal-pasal berjangkit lagi. Haih.

Get well soon, hubby! Missyou much! Loveyou like heaven :')


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot