Saya Fobia Dengan Dot Dot Dot

Puhhh! Lama betol aku tk buat tag. Mintak maaf lah ye kengkawan yng dah tag aku tu. Bukan tknak langsaikan hutang, tapi tk berkesempatan -.-" Okay, now aku nak settlekan tag dari MOYY SAM'S yng dh berabok aku biarkan. Adehh!
Sila click pada gambar utk terjah tuan empunya contest :)
FYI, aku sangat fobia dengan tikus dan ketinggian -.-" Gayat!

Nahhh! Mesti ada yng kata 'Muka rock, tapi takut tikus' or 'Perghh! Takut gayat siuttt! Tahpape' okay enough! -.-" Ni salah satu kelemahan aku. Ehh! Bukan satu, tapi salah dua kelemahan aku (boleh macam tu?) erkk?! Dah, jangan nak merepek lagi.

Nak dijadikan cerita, aku ni dulu tkdela takut tikus. Serious! Sumpah aku tipu :P Ngee. Bukan tk takut, tapi kurang lah kan. Nak jumpa tikus kat rumah aku memang payah. So, buat apa nak takut? -.-" Andd, aku start takut tikus masa study kat poli Sabak Bernam tu. Kat rumah sewa kami (aku, Him and Eyra), memang banyak ternak tikus. Geli okay! *.* Patu, pantang beli makanan macam maggi ke, biskut ke, esok pagi bangun, SETTLE dh. Habes licin makanan. Bak kata Eyra 'Nak buat camne, wak tk bagi tikus ternakan dea makan' Okayy, memang bikin panas hati dengan ayat dea HAHA. Tikus kat rumah tu besar dea kalah anak kucing. Serious besar gila! Pernah sekali ni, ada tikus mati. Mak ke bapak tikus aku pon tktau la kan tapi besar ya rabbi! Mati kat sebelah kotak printer, baunya korang jangan tanya lah! Harum semerbak kasturi bak bunga taik ayam jatuh ke bumi -.-" Okay, aku merepek, endahkan! Naseb Him dapat menghidu bau bangkai tikus tersebut. Aku kemain menggeleter badan bila tengok bangkai tu. Eeiyekk! Chupp! Aku rasa karangan aku kt atas ni dh tersasar dari rules -.-"

Ni sebetulnya ... Aku takut tikus selepas jari kaki and tangan aku yng halus mulus ni (yekk!) kena geget dek tikus ternakan wak tu T__T Pedih wehh! Siap berdarah menitik-nitik wa cakap lu! Patu bila belek punya belek bekas kena geget tu, nampak dua lubang kecik macam bekas gigi camtu aa. Sah! Memang sah kena geget tikus ni. Aku siap pegi klinik desa berdekatan, buat check up DNA kot nk kesan darah sape HAHA. Okay, aku tipu! -.-" Thats why la aku fobia dengan tikus. Pantang nampak je anggota badan si tikus, tk kira la hidung ke, telinga ke, ekor kerinting bak ekor babi tu ke, memang laju je mulot aku ni jerit dah macam kena rasuk hantu langsuir -_-

Pasal gayat pulak, dari kecik memang aku camtu. Tktahu kenapa. Mungkin salah abah aku kot. Time aku kecik, abah tk 'timang tinggi-tinggi, sampai pokok sena' (cewahh nyanyi bagai HAHA) sebab tu aku gayat kot? *Alasan tahpape -.-" Ingat lagi, masa naik genting, naik cable car. Boleh pulak aku menanges dalam tu. Kahkah. Bikin malu muka je. Gayat punya pasal sampai orang lain duduk atas kerusi yng disediakan, aku pulak duduk atas lantai :D Menggigil badan segala. Adoyy! Dalam gayat-gayat pon, sempat lagi aku naik Top Gun, Space Shot, Flying Coaster dengan buaian tu. Apa nama tah -.-" Cool tk cool la kan :P

Tu je kot. Aku rasa macam dah panjang berjela sangat aku melalot ni :P


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot