Offday , Lemau , Bosan

Assalamualaikum sumeeeeeee :)
Arini aku offday. So, boleh la kan nak update belog 2 3 entry. WOWW! Bajet siaa minah ni. Poyo macam mampu je nak update banyak-banyak entry time demam kepanasan badan ni T__T

Well, arini tkde aktiviti yng menarik pon. Juz online, makan and text-ing with beloved boyfie. Thats all. Sangat lemau nak kua jenjalan or blabla. Ohh lupaa! Tadi ada jugak tolong mama sidai baju :P Dah lama tk sidai baju, sejak-sejak berkerjaya ni kan HAHA. Ehh apahal tah aku sekarang ni? Cakap nak poyo je manjang. Adehh! Sorry -.-"

Detik-detik camni (offday) aku memang kena hargai masa yng diberi. Bukan senang nak off. Ni pon setelah seminggu lebih keje, baru merasa nak off. Then esok punya jadual pon aku tktahu. Lupa nak check balik. Adehh! Rasanya noon kot. KOT la kan KOT! HAHA.

Keje kat kedai tu makin hari makin lemau je aku rasa. Bukan apa, hari-hari mengadap benda sama. Contoh, kedudukan barang dalam kedai, kena panjat tangga carik kasut kat tingkat atas. BOSAN! But, lucky me ada derang yng selalu bikin happening kedai :) Alaaaa, Ejal dengan Angah dah nak belah. Pasni tinggal bertiga jelah, aku Edris and Nash. Memang terbaik la kan hari-hari kena fulltime -.-"

Okay, bila dah offday ni, mula lah terasa bosan, lemau, mengantuk semua. Haishh. Dari semalam dalam kepala otak dah set 'Esok nak basuh baju, kemas bilik' tapi hampeh! Satu habuk pon tk buat -.-" Apa nak jadi kau ni, Eyda? Baju tkpe lagi. Tuhtuh bilik tuh. Kemain bersepah dah macam tongkang pecah pon ada. Grrh. Sejak keje ni, aku langsung tk amek tahu pasal rumah dh. HAHA. Gila kot! Tu pasal bilik aku bersepah macam hape lagi. Menanges aku tengok bilik aku sendiri :P

Tkpeee, jakgi kalau rasa dah rajin SIKIT, aku kemas lah. Tu pon kalau rajin SIKIT aku tu sampai la kan. HAHA.


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot