9 Months

Hey sayang,
HAPPY 1ST 9 MONTHS ANNIVERSARY!

Ohh well, sumpah macam tk percaya relationship ktorang dah 9 bulan! And and setahu aku, ni first long relationship utk my hubby. Yayy! (mood bangga please!) Before this tk bertahan lama pun so aku perlu berbangga dengan apa yng aku dah capai! Hopefully bangga aku ni sampai hujung nyawa lah kannn.

Sejujurnya, aku tknak orang lain selain dea. Eventho hubby banyak buat aku sakit hati, terkadang terrr-naik tangan and hinggap kat palotak aku ni, but still aku sayang dea sangat! And aku tahu aku dah banyak happykan dea lately ni. Cececeyy :P Kan sayang kan? Baik ngaku cepat! Hehh. Sejak dua menjak ni hubby keje nak buat lawak je. (Jujur-jujur) HAHAHAHAHA. Okay *happy :) Terbayang dah muka dea time gelak ketawa. Comel okay! Kau ada? Ngee.

ILOVEYOU TO DEATH,
Muhammad Ashraf bin Mohd Salim


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot