Alhamdulillah syukur

Assalamualaikum peoplesss! :)

Hihi. Harini aku happy sangat even tak dapat jawab paper OOP dengan jayanya :P Ahaha. Takpela, asalkan aku dah buat yng terbaik, yng termampu. Betul? :)

Okay, cukup cakap pasal paper tadi. Bikin tak tenang jiwa je bila pikir resultnya nanti Y___Y. Actually, aku nak kongsi ke-happy-an, ke-gembira-an, ke-seronok-an dan macam-macam 'ke-an' lagi lah! Hehe :P Aku dah tunggu benda ni lamaaa sangat. Makin nak hampir dengan detik tersebut, makin rasa nak tercampak je jantung ni keluar dari tempat asalnya. Ahahaha.

Malas cakap banyak, korang tengok dan teliti jelah picture ni kayh? :)

Sila click pada picture bagi proses tumbesaran :P
Yayyyy! Aku dapat kamsis kayh korangsss! Memang suka sangat-sangat terloncat tersadai bila dapat tahu pasal ni. Serious, berdebor je masa nak tahu keputusan dia mengalahkan debor result poli nak keluar. Hikhik! Tak sia-sia aku menunggu bagai nak rak sampai sanggup tak tidur lena 2 hari berturut-turut semata-mata mengenang nasib diriku di perantauan ni. Ecehh! :P

Sooo, aku happy sangat even certain orang cakap 'Duduk hostel tak best la weh! Terkongkong. Duduk rumah sewa lagi best, BEBAS! Blablabla'. Ohh for me, duduk hostel lagi best kayh. Jimat duit mama abah, tak perlu bayar duit bulanan tuk rumah sewa, tak perlu terhegeh-hegeh nak carik transport pulekkk, tak perlu nak beli sayur, ikan, ayam, ubi keledek (ubi kedek?! merepek -__-") apa semua kannn? Lagipun aku tak suka memasak. Fullstop! Hihi :P

Akhir kata, YABEDABEDUUUUUUUUU! *wink!

NOTA KAKI : Kepada student PTSS yng tkde rezeki untuk stay kat kamsis, jangan sedih-sedih kayh? Saya pun bakal duduk luar untuk sem 6 akan datang! Pffffftttttttttt ~..~"


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot