Coding ohh coding

Assalamualaikum uollsssss ^^

Hihi. Harini rajin sikit nak update. Sementara tengah mood rajin ni kan :P

Btw, esok aku ada paper for Object Oriented Programming (OOP). Mesti ramai yng tktahu subject ape ni, pelik je bunyi. Hihi. Serious cakap, ni memang killer subject ahh! Susah wa cakap luuu. Sape yng minat tu agak la boleh gagah jugak nak buat. Kena orang macam aku ni, dahla malas study, malas nak carik new info kat internet, memang la mencungap nak menjawab paper esok ni -___-"

HAMAGADDD!!!

Sesape yng nak tahu or dah tahu subject ni berkenaan dengan ape, aku ada sikit sample coding dea. Tapi yng ni baru sikit, belom lagi masuk bab :

Overriding method & abstract
Constructor & destructor
Template
Inheritance
Polymorphism
Exception handling

... dan lain-lain. Apa ni? Apa ni? Mesti korang tertanya-tanya kan apekebenda yng aku duk merepek kat atas ni? HAHA. Tulah azab yng dihadapi aku and kengkawan seperjuangan -__-" Okay la, aku tunjuk sikit contoh dea kayh? :)

Contoh coding pertama : Sila click pada picture utk proses tumbesaran :P

Contoh coding kedua : Sila click pada picture utk proses tumbesaran :P
So, apa pandangan anda pada subject ni? Susah? Senang je? Hanya kami yng tahu susah senang, perit lelah belajar coding ni T__T. Contoh yng aku bagi tu sikit punya hal je. Ada lagi yng susah and aku sendiri sampai sekarang tak dapat pickup apa yng lecturer duk membebel kat depan dulu tu. Hihi. Okay, tetiba dinduuuuu kat Cik Zuraihah :( She's pretty good and i love the way she teach us! *wink.

Baik lah, aku nak study dulu. Doakan aku dapat jawab paper esok dengan tenang :) Anddd, korang take care kayh? Have a good day sayangggs! :)

NOTA KAKI : Alia and Ella, mari studyyy! I know we can do this killer paper with smileee in our pretty face. Hihi *perasan! Chaiyokkk! :)



Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot