KAWAN ke?

Assalamualaikum you ollsssss :)

Sorry dah lama tak update. Busy dengan study, and yeah, final exam too T___T

Okay. Actually, aku nak update belog ni pun bersebab. Just nak clear up all this fucking thingy with my 'KAWAN' keee? -___-" I don't need to mention your pretty name, you know WHO YOU ARE :) Hihi. Saje psycho sikit :p

Hey sayang, yeah, kau lah yng aku maksudkan ni :) Sini kejap, rapat-rapat sikit. Hihi. Pssttt, kau rasa kau ada tak puas hati dengan aku tak? Ammm, kau rasa aku ada buat salah dengan kau tak? Ohh, kau rasa aku ada pijak kepala kau tak? Tell me sayang. Jangan pendam dalam hati, esok lusa merana diri. Ngeee. Bukan ape, sejak-sejak kau perli pedas aku kat bbm tu, even kau tk mention my name pun, sumpah aku terasa kot. Ohh kau mesti bangga kan sebab aku terasa? :) Haha. Btw, thanks sebab tepek aku *wink.

And hell yeah, aku tktahu apa dosa aku kat kau. Mungkin ada, tapi apa ya? Mungkin jugak takde, tapi kenapa ya? Aku tertanya-tanya salah aku apa sampai kau nak perli 'Sape tah kena sound dgn BUDAK² ?' and kau nak tahu sape? AKU lah tu :) Yeahh, itu aku and budak-budak yng kau maksudkan tu EX kau sendiri. Puas hati kau? :)

Sayang, aku rasa kan aku orang paling BODOH sebab banyak backup kau selama ni. Aku orang paling MALANG sebab banyak nasihat kau untuk kuatkan semangat hadapi semua dugaan. Kau mesti marah aku cakap camni kan? Sepatutnya kau marahkan diri kau kenapa aku boleh rasa macam ni. Aku sedih dengan sikap kau. And aku nak kau tahu, mulai saat ni, aku tkkan and MALAS nak amek port pasal kau lagi. Yng sudah tu sudah lah. Serik aku ni sampai mati pun belum tentu hilang. Takpela, pape pun aku dah maafkan kau. Mungkin kau belum matang sepenuhnya.

And satu je aku mintak, lepas ni kau jaga diri elok-elok. Jangan menyusahkan orang lain dengan masalah yng kau hadap. Cuba settle sendiri. Kalau rasa tak boleh nak settlekan, jangan carik masalah kayh? Sebab masalah kau tu jugak, kau akan hilang kawan. Kawan yng selama ni backup kau cukup cukup banyak. Tapi apa balasan kau? Dapat bidasan pedas kaw-kaw punya :) And thanks, sebab kau bukak mata aku, sedarkan aku sape kau sebenarnya.

ADA RASA TAK PUAS HATI, STRAIGHT TO THE POINT. 

NOTA KAKI : Kawan-kawan yng lain pun, kalau rasa ada yng tak puas hati dengan saya, terus terang je kayh? Slowtalk lebih baik dari sound tepek tak tentu hala :) Hihi. Loveyou my friends!


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot