Angry Birds?

Heyyaaa! Assalamualaikum semua :)

Seharian aku kat rumah today. Yes! Aku kat rumah je hari AHAD ni! Grrh! Macam weird kan? Aku mana reti lekat kat rumah bila munculnya SABTU dan AHAD. Tapi harini, apa sudah jadi???

Hihi. Nak tahu kenapa? Sebabnya, mama dah booking aku dulu suruh duduk rumah -___-" Bukan duduk rumah goyang kaki dan pinggul okay. Actually, mama dapat tempahan kek and apam sikit. So, sebagai anak yng baik (okay ni memang tk boleh blah haha) aku kena laa tolong apa yng patut kan. *wink

Btw, aku nak tunjuk sikit project gabungan aku and mama petang tadi. Hihi.

Comel tak? Hihi. Nak makan pun pikir 2 3 kali :P
Nahhh! Apam angrybirds namanya. Ahaha. Tengok macam susah je nak buat. Tapi setelah diberi tunjuk ajar dari sifu (konon masterchef -__-") boleh jugak aku buat apam ni. Aritu pernah sekali cuba buat, tapi tk menjadi. Bantat je apamnya. Nasib baik harini mood apam elok, so naik gebusss gilosss! Yayy! Pasni i boleh buat business apam okay uolsss! Jangan jelousss! :P HAHA. (Tolong jangan otak kuning bila perkataan 'business apam' disebut. Adoy!) Ini baru kaler biru. Nexttt, kaler merah and insyaAllah kalau 'terlebih' rajin, ada laa kaler hitam tu :) Harap menjadi lagi la kan. Hihi. Baik lah, mau sambung buat apam angrybirds buat kesekian kalinya. Syioq pulak bila dah reti buat. Ngee. Jumpa lagi di next entry yaw! ^^

NOTA KAKI : Next entry akan ada picture bersama resipi yng di request oleh RaraRoxa comel ni :) Sabar yah! Hihi.


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot