Shop-a-holic

Hey hey uolsssssssssssssssss!

Maaf lambat meng-update belog yng tak seberapa ni. Hihi. Cian dia, dah berhabuk. Puhhh! :)

Oppss! Dan maaf sekali lagi sebab tak menyempat meng-update hal shopping yng konon beribu riban habis tu. Okay, tipu :P Takde beriban pun, aku hidup dalam keluarga yng sederhana, berpada-pada bila meng-shopping-kan diri. Apakah? -__-"

Baiklah, sementara ada masa terluang dan tidak terus dibuang dengan begitu saja, better aku update pasal shopping tu, kan? Setuju? :)

Sabtu lepas, aku dan kesayangan, Eyqa Atyqah bershopping sakan nokk! Mulanya kemain lagi aku tabahkan hati taknak beli apa pun. Tu masa dekat rumah lah kan. Bila sampai je Times Square, hamagaddddd! Rambang mata nyahh! Okay, *still tabahkan hati. Masuk kedai pertama, TUTUP MATA! Kedai ke-2, oiii nafsu membuak-buak dahni. Okay okay, tabah! Kedai ke-3, 'okay, I nak ini dan ini ye'. Nahhh kau sekali cekau 2 helai :P

Nafsu ni belum tamat d situ ye korang. Masuk kedai ke 4 5 6 7 dan blablabla, jumlah kesemua barang yng aku beli ada 9. SEMBILAN? Whattefish mannn?! Kenapa tak SEPULUH je kasi cukup syarat? HAHA. Padahal, mengikut nafsu asal, taknak beli pape langsung. Konon nak saving and sekarang apa sudah jadi? JADI MISKIN! Yesss! :P

Ini lah barang-barang yng dah bikin purse aku hausssssssssssss! =.="

Ni sebelum keluar rumah. Saje tepek muka :P



Yang lain malas nak snap. Sepasang kasut, sehelai seluar dan dua tali pinggang. Hihi. Sangat boros kali ni. Sampaikan ada yang memekak-mekak terlolong-lolong membebel kalah mak nenek sebab aku banyak habiskan duit -__-" Bukan selalu pun. Betul tak? Sekali sekala bagi laa aku chance kan. Sebelum ni kalau keluar pun setakat 'window shopping' je. Sobsob.

Okay lah, dah jauh melalot dahni. Karang uols bosan pulak nak mengadap belog yng tak cumil ni. Hihi. Joke*

Lastly,


Jarang sekali aku nak snap muka time tak ber-mekap. Hihi. Sorry, buruk je T__T

Bubuiii ♡



Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

2 comments:

  1. amboiii ..
    shopping sakan ahh .
    mmg rambang mata aku negok
    baju2 hiangg ..
    nanak satu ?
    hahaha
    :D

    ReplyDelete
  2. atyn - hihi. tapi tak boleh pakai kat poli la cte dea :P nak satu? bak duit! huahua :3

    ReplyDelete

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot