Mintak maaf semua

Buuuuuuurrrrrrrrrrrrppppppppppp!!!
*Agak ada bau masak asam pedas tak? Hihi :P
 
Actually, aku baru je lepas makan ni. Jam di lappy cumil ni menunjukkan pukul 3.45am anddd hell yeahh, tengah pagi buta perut buat hal meragam mintak di isi -__-" Nasib mama belum simpan makanan dalam esbok lagi, if not, menahan laparrr la jawabnya. Al-maklumlah, aku ni memang pemalas orangnya. Sanggup berlapar dari kena keluarkan makanan dan panaskan. (Yes, aku memang double triple pemalas. Ada sesape nak buat saya menantu? HAHA)

Baik, back to the point. Tadi sempat jugak aku online facebook kejap. Then belek punya belek punya belek, mata yang bulat membuntang ni terpaku pada someone's status ni. Status tersebut berbunyi lebih kurang macam ni ...

Sebelum tidur, kita haruslah meminta maaf dengan sesiapa yang kita pernah lukai hatinya, dan memaafkan seseorang yang telah melukakan hati kita. Blablabla. (Aku dah tak ingat ayat belakang. Aku focus ayat yang aku ingat ni je. Hihi)

Dan sejenak, aku terfikir akan kisah lalu. Ini bukan niat untuk membuka aib atau sengaja memulakan sengketa lama. Cuma mahu mengimbau dan memikirkan di mana salah silapnya. Harap takde yang misunderstanding kat sini kayh? Good :)

Dulu, aku kenal dengan seorang BLOGGER ni. Okay, dia ni memang famous di kalangan blogger-blogger yang dah sedia famous. Err apa aku cakap ni? -__-" Faham-faham sendiri lah ye. Hihi. Mulanya, aku tak pernah tahu yang dia ni blogger jugak. Kami kenal dari Twitter seingat aku. Then, beralih pulak dengan ber-bbm.

Cukup cerita di situ, one day, hubungan sebagai 'kawan' sudah di salah ertikan. Dan aku, ye AKU sendiri memutuskan untuk tidak berhubung dengan dia lagi. Tujuannya adalah untuk menjaga hati ramai pihak. Okay STOP.

Dan sekarang, aku tahu dia still marah aku. Tapi bagi aku, benda dah lama dan tak perlu nak menyimpan dendam kan? So, kat sini, aku nak cakap yang aku dah maafkan dia dan aku MINTAK MAAF kalau selama ni dia bengang or berang or whatsoever, please forgive me. Aku taknak bergaduh dengan sesape pun, jauh sekali nak bermusuh. Sorry atas segala salah silap aku dan percaya lah, aku dah maafkan kau dari dulu lagi. Eventho kau dah malukan aku, jatuhkan maruah aku :)

Kita masing-masing unperfect. Belajar dari kesilapan. Anddd, fuhhhhh! Akhirnya terluah jugak harini. Semoga hari-hari mendatang diberkati oleh Allah :) Aminnnn.

So, hafta this, aku nak hidup dengan tenang. Please? :)

Kalau ada sesape yang pernah terasa hati dengan aku, SEJUJURNYA DISINI, aku mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki yang cumil ni atas kesalahan yang aku buat kat korang. Aku manusia biasa, tak terlepas dari membuat kesilapan (aku suka ayat ni). Harap korang maafkan aku ye. Loveyall! :')
 
Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

2 comments:

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot