Sore throat kembali

Assalamualaikum uolssssssssssssssssssssss! :)

Selamat petang. Hihi. Yeahhh, harini hari terakhir aku bersama family. Lepas ni mesti rindu mereka especially mama and my youngest sister, Amna :/ Hukk. Kenapa cepat sangat masa berlalu? Kalau lah boleh di undur masa tu, setiap kali dah abes cuti sem, aku undur, sampai jeeee, undur, dan undur undur undur, so TAK PERLU lah balik poli yayy! Ahaha. Tapi, tu pun KALAU masa boleh di undur dan kita semua tahu perkara tersebut memang takkan terjadi. Okay foine -___-" (pasrah)

Seperti kengkawan sedia maklum, baru-baru ni aku di serang sakit tekak yang melampau. Sampaikan tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang, menangis tak keluar bijik mata. Okay, mengarut -__-" Dan selepas kena bebel dengan abah dan di suruh makan ubat, tekak beransur pulih dengan jayanya. Err -.-"

Bermula semalam, sakit tekak sengaja menyerang sebab aku pun sengaja menyakitkan tekak aku ni. Yes, nak tahu kenapa? Aku SENGAJA record suara yang bagaikan katak bawah tempurung ni, nyanyi beberapa lagu dan send it via BBM. Hihi. Saje je nak kasi bernanah telinga member :P

Antara lagu yang aku nyanyi tu adalah ...

Rela (Tila)
Patah Seribu (Shila Amzah)
Sedetik Lebih (Anuar Zain)

And next song ...

Ombak Rindu (Adira ft Hafiz)
*memang ber-ombak la mata aku lepas ni :P

Dannnn sekarang, macam mana nak nyanyi ni? Ada orang request ni. Cooowah! Bajet artis pulekkk aku ni kan. Menyampah! HAHA :D Memang tengok macam 'alahhh baru nyanyi tiga lagu dah sakit tekak'. Memang lah tiga lagu, tapi kalau asyik duk ulang lagu yang sama konon nak perfect je nyanyian tu, so rasa macam patpuluhpat kali pulop! Ngeee. Takpeee, asalkan aku dah happy-kan mereka dengan suara sumbang aku tu, alhamdulillah :)

Baiklah, doakan tekak ni cepat sembuh ye. Dan tak lupa jugak, TERIMA KASIH kepada followers yang baru meng-follow belog yang tak seberapa ni. Hihi. Hope uols having fun reading my belog! Muahh banyakkkkk! *juih bibir :P

Btw, aku nak tolong mama buat kek karamel dan kek lapis. Kalau aku RAJIN, aku share picture d next entry kayh? Tu pun kalau RAJIN, sebab aku always MALAS. Huahua :3

Bubuiii ♡


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot