Krukk krukk krukk

Perghhh! Dari pagi gua tk makan pape lagi ni. Air je yng masok berbotol² tapi makannye langsung tarak! Gila sakit perot ni tk terkata! Nak kempiskan perut punya pasal en. Sanggup gua tk makan satu hari -.-' Hukhuk. Lapaaarrr! Tulun tulun! Rasa mcm kena ikat keliling perut dh ni. Sakit banget! Grrh! Tkpe tkpe, nak kempis perut, kena berkorban sikit, ye dok? Chaiyokk chaiyokk eyda! You can do it bebeh! ^^
Bertahan bertahan bertahan!
Dh macam cte SlamDunk dh! Sape ingat lagi cerita tu? Best kan kan? Sape² yng tktau ape itu SlamDunk, ini dea ;
Nk dijadikan cerita, dulu aku suka berangan². Skrg pon suka berangan jugak, tapi dulu lagi rancak HAHAHA. Kononnya bila dh besar nanti, aku nk kawen dgn hero dalam cerita SlamDunk ni :P Kahkah. Gelabah nk mampus kau ni eyda oii! Ada hati nk kawen pulak tu :D Hero dea nama Hanamitchi Sakuragi :)
Haaa, ni lah hero dea :P Tktahu lah kenapa aku minat dea ni sgt. Padahal musuh dea lagi hensem kottt! Nama apatah musuh dea tu? Kaede Rukawa? Ehh! Ke Kaede OGAWA? Kahkah :D
Ni lah Kaede Ogawa Rukawa tuuu! Hensem kan hensem kan? Tapi tidakkk! Aku tetap cintakan Hanamitchi Sakuragi aku tu :P Kehkeh. Gila lah! Kecik² dh menggatal berangan nak kawen lah apa lah. HAHAHA. Tkpeee, dh kata budak kecik en. Mesti gedik melampau :P Cerita ni dh tkde kan skrg? Alahh alahh nak cerita ni! Tk bosan kot tgk. Best tahap nk meninggal! Haishhh. Kartun skrg byk tk best! Mcm hape jeee. Otak masing² dh tepu nk mikir idea buat cerita kartun tu. Adehh! Uishh! Panjang sgt aku membebel ni. Heee. Challow bete! Iloveyou Hanamitchi Sakuragi


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot