Nightmare T_T

Assalamualaikum W.B.T
Hello sayang² ku :) Skrg jam kt lappy aku ni menunjukkan pukul 6.27am. Aku bangun tadi around 5.55am. Padahal test JPJ tu kul 8.30am HAHA. Semangat tk semangat la kan gua :P Alahhh, jangan nak semangat sgt lah eyda. Kau tu sedar sikit kau terjaga tadi pon sebab kau mimpi buruk, bkn pasal kau 'semangat'. Haishh. Betol lah tu. Mimpi buruk T__T

Actually aku tgh sedih. Sedih yng amat sgt! Tktahu knp, tetiba Ash off fon dari pukul 8.59pm semalam, till now dea tk on fon lagi. Aku bkn nk pikir negative, tapi tahla. Macam² sebenarnya yng bermain d kotak fikiran aku ni. Tapi biarlah aku sorang je tahu. Kang kalau aku btau ape yng aku pikir, korang kata aku pikir bukan² pulak -.-'

Thennn pagi tadi around 2.00am, baru aku dapat tido setelah setengah jam aku berperang dgn perasaan negative aku ni sendiri. Susah wehh! Aku ni kalau dh byk pikir sgt, mcm nak demam je rasa. Dgn tk makan seharian, perghhh! Betol² haw liow lah! HAHAHA *gelak belagak cool.Ohh lupa! Hidung aku ni, tk pena² kluar darah, tapi semalam kluar jugak la kan. Panas dalam agaknya. Hwaaa sakit rindu kt Ash kot ni :'(

Alkisahnya, lepas aku dh dapat tido tu, aku ada mimpikan beliau. Yeahh, sapa lagi kalau bukan Ash. Aku tktahu petanda apa, tapi erghhh! Susah nk luahkan apa yng aku rasa. Baiklah, mimpi tu sama mcm apa yng jadi kt aku skrg. I mean, dlm mimpi tu pon dea off fon jugak. Selama seminggu. Kononnya dea tgh study dkt Kelantan, seingat aku laa. Patu lepas seminggu tu, dea balik KL dgn kengkawan dea. Aku rapat dgn kawan dea sorang ni. Konon laa kononnn. Tapi haram tk kenai langsung pon, muka pon tk cam HAHA. Dea laa yng kantoikan semua plan Ash tu. Aku rasa dea tk bermaksud nk kantoikan, mungkin dea jenis 'jujur'. Tk kesah laa mana² pon. Patu kami berborak sakan sampai lah aku tanya dea ;

Me : Hg nk lepak mana pasni?
Him : Tktau lg. Depa ajak lepak BB sat.
Me : Ohh yaka? Hg dgn sapa lg?
Him : Bdk² tu laa. Canai and blablabla. (Aku dh tk ingat nama yng disebut)
Me : Ohh. Itek ada sekali eh?
Him : Ada, dea mesti ada punya. Dea kepala HAHAHA *dlm mimpi pon dea gelak okay :P
Me : Hmphhh. Wehh, nak tanya. Pasepa itek off fon. Dh seminggu aku call dea tk dpt. Aku rindu dea weh! Sumpah aku rindu sgt. Awat dea seksa aku camni? T__T
Him : Sebenaqnya hmphhh. Dea dh ada aweq len. Tk silap aku bdk Penang. Ni aku bgtaw hg ni sbb aku kesian kt hg. Aku tkmau tgk hg berharap pada benda yng tk pasti. Itek tu jenis suka pasang betina sana sini. Haa lg satu, fon yng dea pakai tu fon hg kn? Dea off fon sbb dea dh tukaq nombor len. Fon hg tu pon dea bg kt pompuan tu pakai.
Me : Haaa! Biaq betoi? Pasepa yng dea bagi pompuan tu pakai? Bila dea jumpa pompuan tu?
Him : 2 hari lepaih. Pompuan tu pi Kelantan nk jumpa itek. Hmphh. Sorry laa nah kalau aku ada buat hg sakit hati ka apa. Aku bkn apa, aku kesian kt hg. Aku tkmau tgk hg sedih ja. Sorry tau.
Me : T__T (hanya mampu menanges)

Hari demi hari, aku hidup tanpa dea disisi. Perit sgt! Walaupun ianya hanya mimpi, tapi aku dapat rasa semua keperitan yng di alami. Hmphh. Aku tktahu 'budak Penang' tu org lain atau aku. Sebab aku pon Penang mali jugak. So, agak confused di situ. Tapi aku rasa budak lain lah kn. Dea kenal aku, tkkan dea nk ckp Ash ada budak Penang. Aaa pape jelah =.=" Dan sedar tk sedar, aku terjaga dari mimpi. Ohh goshhh! Aku menanges betol rupanya -,-' Habes basah lencun bantal aku. Sungguh menyayat hati mimpi tu! Badan mula terasa lenguh segala. Dari kepala sampai hujung kuku kaki. Lenguh! Tktahu sbb apa, salah tido mungkin. Tangan sebelah kiri pon terasa mcm urat dh larik. Sakit weh wuu wuu. Sampai sekarang aku tertanya², petanda apakah mimpi tersebut?! Adakah mimpi tersebut cuba nk sampaikan kebenaran?! *Crying

Selalunya, orang tua² kata, apa yng kita mimpi, sebaliknya dgn realiti. Maksudnya, kalau kita mimpi orang tu mati, realitinya orang yng mati tu sebenarnya panjang umur. Tktahulah, wallahualam. Semua tu di tangan Allah. Kalau hari ni Dia amek kita, maka hari ni lah kita mati. Jika esok, maka esok lah. Cuma aku berharap umur aku di panjangkan. Aku belom bersedia dgn seksaan dalam kubur tu nnt. Aku mengaku, bekalan amal ibadah pon blom lengkap tuk jaga jasad aku ni. Oleh sebab itu, aku mintak di panjangkan usia, aku nak cuba bukak hati yng hitam ni utk bertaubat. Niat tu ada, mungkin belom sampai seru. InsyaAllah aku akan berubah dalam masa terdekat ni :')

Baiklah, dh panjang sgt aku membebel rasanya. Bosan pulak korang² yng baca ni nnt. Hikk :'P Okayy, aku pon nk bersiap². Jakgi nk gerak amek test dh. Doakan aku dapat buat dgn cemerlang okay! Thanks to BIEY, PANJANG and EJOY BEGER d atas wish korang di tweet and FB :')

Lastly, aku tk dapat nk pikir pape dh pasal mimpi buruk tu. Kalau betol laa Ash ada orang lain, aku terima dgn redha T__T *Crying


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot