Test JPJ woiii!

Hello guys! Assalamualaikum :)
Panas betol arini en? Di tambah lagi dgn orang yng bikin gua panas, bertambah² panas laa rasanya HAHA. Wahhh! Tgk lah? Walaupun aku tgh panas hati, masih boleh type word 'HAHAHA'. Nampak tk betapa cool nya gua ni? :P Okay okay, tkyah nk melalot sgt.

Tadi, around 1pm aku pegi practise driving tuk naik bukit, parking and three pointer :) Hahh? Kenapa jalanraya tk practise sekali? Adehh! Yelahh, jalanraya gua dh lulus lama dh. Disebabkan gua failed parking, ye anak², gua highlight sikit, gua FAILED PARKING, so gua kena amek retest JPJ. Wuu wuu. Member² lain sume dh lepas, aku sorg je tunggang langgang lagi ni. Sgt kasihan :/

Okayy, masa practise tadi, agak seram sejuk jugak laa. Yelahh, dh lama tk drive en. Patu Kak Pura (IMKEDA) suro belajar naik bukit dulu. Fuhhh! Menggigil segala yng ada gua cakap luuu! Yng paling tk boleh belah, part naik bukit je mesti mati enjin -,-' Nak tahu kenapa? Alahhh, segan la nyahh :P Tkdeee, masa dkt bukit tu, kan ada pondok jpj kan? Boleh pulak mamat² yng datang dengar ceramah 5jam tu bertenggek kt pondok tu. Dhla tgh panas, peluh menitik nitik pulakkk! Pffft! Malu tk terkata. Sampai turn aku je, sume nak ushar rapat. Patu sibuk² 'haa dh cantik dh tu, dh kena line dh. alalaaa panas ke? tisu mana tisu wehh, ade sape bwk tisu tk weh' andd i was like ERGHHHHHH! Boleh diam tk beruk² wehhhhhh?!!! Okayy, tapi malangnya, aku mampu jerit dalam hati je. Kang jerit betol² kang maunye sume berlari berkejaran (bak kata lagu Ajai && Nurul) pulak kan. So aku pendam jelah. Hmphh =.=' Parking tadi pon alhamdulillah dapat buat tanpa langgar tiang² yng mengelilingi kete yng di pandu. Kehkeh. Skema gila ayat! Arini memang lah, sume nmpk perfect jeee. Bila time esok, sume jammm! Wuu wuu.

Actually, aku mcm tk sabar nk buat test esok. Nk buat yng terbaik. Tknak ada sangkut² lagi. Kesian abah aku tu duit byk melayang semata² nk aku lulus lesen ni :/ Hopefully LULUS lah kan esok. InsyaAllah, aminnnnn~* :)


Thanks for reading, Sweetie! Muah sikit! :)

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Oleh Eydaeydot